تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820825920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوفاسازی استعدادهای نوجوانان از اولویت های کانون پرورش فکری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان : شکوفاسازی استعدادهای نوجوانان از اولویت های کانون پرورش فکری است یزد- ایرنا- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شکوفا سازی استعدادهای نوجوانان از اولویت های این نهاد است و از برنامه های فرهنگی ،هنری مرتبط با کودکان و نوجوانان حمایت می کنیم.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ˈعباسعلی دانافرˈ در مراسم تجلیل و تحلیل اثر نمایشی و موسیقایی دعای باران که به سرپرستی ˈوحید نبی زاده اردکانیˈ هنرمند اردکانی افزود: آثار و برنامه های ما نشانه و توانمندی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
وی اضافه کرد: در استان یزد استعدادهای زیادی نهفته است که در صورت حمایت و جهت دادن به این استعدادها شاهد موفقیت های زیادی در عرصه های فرهنگی و هنری خواهیم بود .
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبارات برنامه های خوبی برگزار شد و رشد برنامه های فرهنگی و هنری قابل توجه است، تصریح کرد: حضور علاقمندان در برنامه هایی مثل دعای باران، شور و اشتیاق را برای اجراهای بعدی بوجود خواهد آورد و شاهد رونق برنامه های هنری با چنین استقبال های در سطح استان یزد خواهیم بود.
دانافر ادامه داد: یکی از وسایلِ کمک کننده به گسترش فرهنگ و سجایای اخلاقی و اسلامی ،موسیقی است چون موسیقی می تواند شنونده اش را در مسیر تکامل عرفانی مددکار باشد .
مسئول موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نیز در این مراسم گفت: آثاری که تاکنون در این نهاد فرهنگی اجرا شده، تماما با حضور نوجوانان یزدی بوده است.
ˈمهدی آرایی ˈ با اشاره به اینکه تا قبل از اجرای برنامه های کانون،اجرای کنسرت فقط برای اساتید این رشته بود، گفت: اجرای این برنامه ها نوجوانان و جوانان را وارد موسیقی کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است .
وی ضمن گلایه از اینکه اخیرا از سوی شورای شهر مصوبه ای تصویب شده تا شهرداری یزد برای کنسرت ها و برنامه های هنری عوارض بگیرد، گفت: اکنون نیز اجرای برنامه ها با هزینه شخصی هنرمندان انجام می شود و اگر این مصوبه اجرایی شود، چراغ موسیقی و بسیاری از رشته های هنری در یزد خاموش خواهد شد.
در پایان این مراسم که با حضورˈ شاکری شمسیˈ فرماندار یزد، ˈمحمدیˈ و ˈدهقانˈ مشاورین فرهنگی و هنری استاندار، ˈمحمدرضا اولیا ˈ استاد دانشگاه، ˈاحمد علی مهدی نژادˈ و ˈعباس ملازینلیˈ از پیشکسوتان تئاتر استان، شکرانه و ˈمحمد جواد اولیاˈ مدیران سابق کانون پرورشی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد، از دست اندرکاران و عوامل کنسرت نمایشی دعای باران تجلیل شد.ک/2
7544/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن