تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین کنگره سراسری شعر کویر فردا در ابرکوه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ششمین کنگره سراسری شعر کویر فردا در ابرکوه برگزار می شود یزد - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت : این شهرستان فردا چهارم اردیبهشت ماه میزبان جمعی از شاعران نامی کشور در برگزاری ششمین کنگره سراسری شعر کویر خواهد بود.


جواد عادل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این کنگره شعر در موضوعات سکوت شب های پرستاره کویر ، سرو 5000ساله ابرکوه نماد ایستادگی و کویر در انتظار با شرکت جمعی از شاعران نامی کشور و همچنین باحضور مسئولان استان وشهرستان برگزار می شود .
وی تصریح کرد: این کنگره ملی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه شعر و ادب، انجمن شعر و ادب شهرستان ابرکوه با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود .
رئیس ارشاد اسلامی ابرکوه با گرامیداشت سال اقتصاد وفرهنگ که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است، تاکید کرد : رشد فرهنگی جامعه در مقوله فرهنگ بخصوص در بحث شعر تاثیر بسزائی دارد.
عادل تصریح کرد: این کنگره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا بود در اسفندماه سال گذشته در این شهرستان برگزار شود ولی بخاطر حجم کارهای فرهنگی استان به اردیبهشت ماه امسال منتقل شد .
وی افزود: 200 شاعر از 31 استان کشور افزون بر700 اثر و سروده های خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کردند که از میان آثار شاعران کشوری 20 اثر برجسته انتخاب شده است .
عادل ادامه داد: نمایشگاه تجسمی هنرمندان ، نمایشگاه خشنویسی هم از بخش های جنبی کنگره سراسری شعر کویر است . ک3
7539/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن