تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818215036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسازی خطوط فرسود صنایع لبنی اصفهان الزامی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان امیری در گفتگو با مهر:
نوسازی خطوط فرسود صنایع لبنی اصفهان الزامی است
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل اتحادیه تعاونی صنایع لبنی پاستوریزه استان اصفهان گفت: خطوط تولید صنایع لبنی استان نیازمند نوسازی است چرا که باید تنوع محصولات لبنی را افزایش داده و هزینه های تولید هم کاهش پیدا کند.



هومان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه صنایع لبنی استان نیاز به نوسازی داند،اظهار داشت: خطوط تولید این کارخانجات لبنی خصوصی فرسوده است که این امر علاوه بر مصرف بالای انرژی ، مانع ارایه محصولات متنوع گشته است.

 وی با اشاره به 400 نوع پنیر مصرفی در کشور های اروپایی و آمریکا افزود: در ایران ذائقه مصرف و از سوی دیگر توان تولید کارخانجات در حدی نیست که بتوان از شیر خام این حد تنوع محصول ایجاد کرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی صنایع لبنی پاستوریزه استان یادآور شد: از سال 1383 ایجاد 83 کارخانه لبنی در استان در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل مشکلات متعدد مالی برای سرمایه گذاران فقط 43 کارخانه تاکنون ایجاد شده است.

امیری تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلات سرمایه در گردش همین تعداد کارخانه نیز با 50 درصد توان تولید به کار مشغول هستند.

 وی ادامه داد: نوسازی این دسته از صنایع و گسترش تنوع محصول علاوه بر آنکه ایجاد اشتغال می کند موجب آلودگی در محیط زیست هم نمی شود.

این کارشناس صنایع لبنی افزود: متاسفانه محصولات لبنی و بهداشتی کارخانجات به دلیل کاهش قدرت خرید مردم به کالای لوکس بدل شده است و این درحالی است که کاهش مصرف لبنیات در هر سنی برای سلامت جامعه زیانبار است.

امیری بیان داشت: افزایش مصرف در جامعه خود بر میزان اشتغال کارخانجات و سایر بخش های این چرخه تولید مانند دامداری ها و ... خواهد افزود.

وی در ادامه درباره وضعیت تولیدی کارخانجات لبنی در سال گذشته گفت:در شش ماهه دوم سال گذشته علی رغم آنکه دچار خرید و تولید محصول بودیم اما با کنترل بازار توسط دولت جدید و نیز اعلام اعطای یارانه تولید به کارخانجات لبنی جو روانی بهتری در این بخش حاکم شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی صنایع لبنی پاستوریزه استان اصفهان با بیان اینکه یارانه تولید به کارخانجات لبنی داده نشد،افزود: دولت 300 میلیارد تومان یارانه حمایتی برای دامداری های کشور اعطا نمود که سهم استان اصفهان 33 میلیارد تومان شد.

 

 


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن