تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرحهای افزایش بهای خدمات اتوبوسهای حومه و نوسازی ناوگان فرسوده سازمان تاکسیرانی تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در جلسه شورای شهر مشهد / طرحهای افزایش بهای خدمات اتوبوسهای حومه و نوسازی ناوگان فرسوده سازمان تاکسیرانی تصویب شد مشهد- ایرنا- افزایش بهای خدمات اتوبوسهای حومه و نوسازی ناوگان فرسوده سازمان تاکسیرانی در بیستمین جلسه علنی شورای شهر مشهد به تصویب رسید.


به گزارش ایرنا، در این جلسه اعضای شورا به بررسی بودجه سازمان های اتوبوسرانی،آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، پایانه مسافربری، فناوری اطلاعات، سازمان حمل و نقل و ترافیک، مدیریت بار درون شهری و حومه و تاکسیرانی پرداختند.
رییس کمیسیون امور حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در این جلسه اظهار داشت: بر اساس این مصوبه نرخ خدمات خطوط حومه سازمان اتوبوسرانی تا 50 درصد افزایش می یابد.
حسن قدیری افزود: البته نحوه محاسبه و شیوه پرداخت کارانه به پرسنل می بایست بر مبنای مصوبات شورای شهر انجام شود و سرفصل های ردیف های هزینه های آموزشی کارکنان و شهروندان نیز باید به تایید شورای شهر برسد.
اعضای شورای همچنین با نوسازی پنج هزار تاکسی فرسوده با استفاده از تولیدات داخلی و بودجه سال 93 سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد موافقت کردند.
رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر مشهد در خصوص جزئیات این مصوبه اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی مشهد باید اقدامات جدی در خصوص جایگزینی پنج هزار دستگاه تاکسی های فرسوده حتی الامکان از محل تولیدات داخلی را انجام و برنامه اجرایی پیشنهادی خود را حداکثر ظرف مدت دو ماه به شورا ارایه دهد.
محسن انتظاری هروی گفت: بر اساس این مصوبه مبنای واحد خدمات انجام شده از سوی سازمان،هزینه واحد سال 92 می باشد در صورت نیاز به افزایش، حداکثر سه ماه فرصت داده می شود تا توجیهات افزایش و آنالیز هزینه ها را به شورای شهر ارایه نماید.
حسنعلی اخلاقی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مشهد نیز در این جلسه ضمن تاکید بر پیروی از منویات رهبری، گفت: در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی باید با استفاده از تولیدات ساخت داخل، نیاز و وابستگی خارجی کشور را به حداقل رساند.
حسن قدیری رییس کمیسیون امور حمل و نقل و ترافیک نیز اظهار داشت: مدت دو سال است که علیرغم تامین اعتبارات برای نوسازی پنج هزار دستگاه تاکسی، هیچ یک از شرکتهای خودرو ساز داخلی برای تامین این نیاز اعلام آمادگی نکرده اند.
همچنین در این جلسه بودجه سازمان های پایانه مسافربری، فناوری اطلاعات، سازمان حمل و نقل و ترافیک، مدیریت بار درون شهری و حومه با نظر کمیسیون های تخصصی و اصلاحاتی مورد تایید نمایندگان شورا به تصویب رسید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد نیز در این جلسه با بیان اینکه 80 درصد ساختمانهای مشهد ناایمن است ، افزود: سازمان آتش نشانی در کشورهای پیشرفته حداکثر تا طبقه ششم یک ساختمان را در هنگام حوادث می تواند پوشش عملیاتی دهند.
آتشپاد دوم حسن جعفری افزود: از این رو رعایت ضوابط ایمنی در ساخت و سازهای مرتفع الزامی است.
وی با تاکید بر اینکه دغدغه این سازمان نظارت بر ایمنی شهر مشهد است، گفت: نظارت بر ایمن سازی لازمه کار آتش نشانی است.
جعفری افزود: هیچ سازمانی به اندازه کارشناسان آتش نشانی نمی توانند بر ایمنی ساخت و سازها نظارت داشته باشد.
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد نیز اظهار داشت: پیرو مصوبات قبلی شورای شهر و با توجه به مسوولیت سازمان آتش نشانی، نظارت بر اجرای ضوابط ایمنی در ساخت و سازها در ساختمان های بالای چهار طبقه و به ویژه مرتفع سازی توسط سازمان آتش نشانی الزامی است.
جواد ستاری افزود: براساس این مصوبه سازمان آتش نشانی باید هر چهار ماه یکبار گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه آموزش شهروندان و کارکنان کمیسیون ارایه دهد.
7505/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن