تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813995171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء سامانه الکترونيکي بانک صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۱ب.ظ)
ارتقاء سامانه الکترونيکي بانک صادرات بانک صادرات ايران به منظور افزايش ظرفيت، قابليت ارائه خدمات بانکداري الکترونيک، سامانه هاي نرم افزاري و سخت افزاري خود را ارتقاء ميدهد.
به گزارش خبرگزاري موج، بانک صادرات در نظر دارد در راستاي رضايتمندي و رفاه بيشتر مشتريان و هموطنان نسبت به ارتقاء و بهبود نرم افزاري و سخت افزاري سامانه هاي الکترونيکي خود اقدام نمايند.
در اين رابطه ممکن است انجام برخي از خدمات در گاه هاي الکترونيکي و شعب اين بانک در روز هاي 4،5و 6 ارديبهشت ماه سال جاري با اختلاف موقت مواجه شود، که با تعهدات در نظر گرفته شده امکان اصلاح آنها در کوتاه ترين زمان ممکن فراهم شده است.
بر همين اساس از مشتريان بانک درخواست ميگردد که عمليات بانکي خود را حتي امکان در اوقات قبل يا بعد از عمليات ارتقاء انجام دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل با صداي سپهر به شماره 09602 تماس حاصل فرمايند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن