تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری برای تقسیط بدهی واحدهای تولیدی/ هیئت تجاری بازاریابی لرستان به روسیه اعزام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان سلاح ورزی:
پیگیری برای تقسیط بدهی واحدهای تولیدی/ هیئت تجاری بازاریابی لرستان به روسیه اعزام می شود
خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از پیگیری تقسیط بدهی واحدهای تولیدی استان تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح ورزی ظهر سه شنبه در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: همه‌ی دستگاه‌ها اعم از دولتی و غیر دولتی برنامه‌هایی را در این زمینه تدارک دیده‌اند که ما هم به عنوان بخشی از اقتصاد جامعه، بر خود واجب و لازم می‌دانیم که در این راستا برنامه‌ها و اقدامات مناسبی داشته باشیم. وی به تشکیل کارگروه "بخش خصوصی چه باید بکند؟" در اتاق ایران در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: در مراکز استان‌ها هم به طور قطع برنامه‌های مناسبی در دستور کار قرار خواهد گرفت. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان‌ خود به موضوع تقسیط بدهی‌های بانکی واحدهای تولیدی استان اشاره و تصریح کرد: در تصویب‌نامه‌ی هیئت وزیران که اواخر سال گذشته ابلاغ شد، با استناد به ماده‌ 5 قانون تسهیل اعطای تسهیلات بانکی و تسریع در اجرای طرح‌های تولیدی، باز هم بر تقسیط بدهی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات موجود تأکید شده است. سلاح‌ورزی به سه راهکار پیش‌بینی شده در ماده 11 این تصویب‌نامه اشاره کرد و اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده در این زمینه مشخص شد که در بیشتر استان‌ها وضعیت یکسانی وجود دارد و معدود استان‌هایی هم که توانسته‌اند به نتایج مثبتی برسند، به صورت ترکیبی از هر سه راهکاری که در این ماده تعیین گردیده، استفاده کرده اند. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تأکید بر مشکلاتی که واحدهای تولیدی استان در این زمینه دارند، گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری این مسئله را در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان مطرح و به تصویب برسانیم تا با تعامل مسئولان بانکی شرایط اجرایی شدن این ماده برای استفاده‌ واحدهای تولیدی استان فراهم شود. سلاح‌ورزی افزود: در همین زمینه علاوه بر طرح مسئله در کمیته‌ حمایت قضایی از تولید و سرمایه‌گذاری استان، کارگروهی برای پیگیری آن در اتاق خرم‌آباد تشکیل خواهد شد تا از همه‌ فرصت‌ها و امکانات برای رفع مشکلات موجود در این رابطه استفاده کنیم. وی به برنامه‌های امور بین‌الملل اتاق خرم‌آباد در سال 93 هم اشاره کرد و گفت: علاوه بر سفیر ترکیه که هفته‌ آینده میهمان ما است، دو هیئت از کشورهای آلمان و عراق برای حضور در لرستان ابراز تمایل کرده‌اند. سلاح ورزی ادامه داد: در حال بررسی تقاضای این هیئت ها هستیم تا بر اساس معیارهایی که برای نتیجه‌بخش بودن حضور آن‌ها برای استان در نظر داریم، در صورت لزوم نسبت به پذیرش آن‌ها اقدام کنیم. سلاح‌ورزی بیان داشت: در همین زمینه قصد داریم تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، هیئتی تجاری بازاریابی را به کشور روسیه اعزام کنیم. همچنین در جلسه‌ امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خرم‌آباد، علی‌محمد صادقی به طور رسمی به عنوان دبیر جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد معرفی شد.


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن