تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820892384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوستداران طبیعت، محوطه منطقه گردشگری سیاسرد بروجن را پاکسازی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوستداران طبیعت، محوطه منطقه گردشگری سیاسرد بروجن را پاکسازی کردند شهرکرد- ایرنا- همزمان با هفته سلامت و روز جهانی زمین پاک، دوستداران طبیعت و محیط زیست شهرستان بروجن، محیط پیرامونی منطقه گردشگری سیاسرد را پاکسازی کردند.


به گزارش ایرنا، جمعی از دانش آموزان مدارس بروجن، کارمندان دستگاه های اجرایی این شهرستان نظیر آموزش و پرورش، محیط زیست، مرکز بهداشت شهرستان بروجن و کارکنان شرکت های بخش خصوصی این شهرستان در این برنامه فرهنگی حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این برنامه زیست محیطی ابتدا با حضور در سرای سالمندان شهر بروجن و دیدار با سالمندان، از مقام زن تجلیل کردند.
شرکت کنندگان در این برنامه اجتماعی و فرهنگی در گفت و گو با ایرنا، هدف از اجرای این برنامه را فرهنگ سازی در راستای افزایش فرهنگ زیست محیطی شهروندان و کمک به حفاظت از محیط زیست این جاذبه گردشگری بیان کردند.
بنابر این گزارش، دوستداران طبیعت و شرکت کنندگان در این برنامه، زباله های تجدید ناپذیر را در کیسه های زباله جمع آوری کرده و برای امحا به شیوه مناسب به شهرداری تحویل دادند.
چشمه سیاسرد دارای گردشگاهی خرم، هوای خنک، مفرح و مطبوع و درختانی زیبا و کهنسال است، هوای خنک و مطبوع و سایه ختان کهنسال موجود در اطراف این چشمه، جاذبه ای زیبا برای استراحت ساکنان بروجن و گردشگران ورودی به این شهر به وجود آورده است.
چشمه و گردشگاه سیاسرد در فاصله پنج کیلومتری شهر بروجن قرار دارد.
دوم اردیبهشت به نام روز زمین پاک نامگذاری شده است.
7361/547
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن