تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813293424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه پاسداران در طراز انقلاب ایفای نقش می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سپاه پاسداران در طراز انقلاب ایفای نقش می کند قم- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم گفت: سپاه پاسداران نهاد مقدسی است که پاسدار و حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و در طراز انقلاب ایفای نقش می کند.


سرهنگ ˈاحمد حسینیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کینه توزی و دشمنی دیرینه استکبار جهانی و دشمنان اسلام با سپاه، اوج تاثیرگذاری و اهمیت این نهاد مقدس را می رساند.
وی بیان داشت: دوم اردیبهشت ماه 58 سالروز تأسیس نهاد مقدسی است که به همراه سایر نیروهای مسلح، اقتدار، استقلال، عظمت و سرافرازی را برای انقلاب، ملت و کشور ما به ارمغان آورده است.
وی با اشاره به کلام حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه ˈاگر سپاه نبود، کشور هم نبودˈ، گفت: این سخن ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی اهمیت بیش از پیش سپاه را تداعی می کند.
حسینی با برشمردن بخشی از خدمات ارزشمند سپاه گفت: خدمات کم نظیر و حتی بی نظیر در بحث تأمین امنیت و افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه خدمت رسانی، محرومیت زدایی و سازندگی تنها بخشی از آثار و برکات این مولود مبارک انقلاب است.
وی بیان داشت: ادامه این راه و مسوولیت پرافتخار نیازمند تمسک به راه و منش استوار شهداست، همان الگوهای بی بدیل و ستارگان درخشانی که راه را می توان با آنها پیدا کرد.
حسینی با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب با سپاه یادآور شد: کینه توزی دیرینه دشمنان اسلام با این نهاد مقدس نشان دهنده اوج تاثیر گذاری و توفیق روزافزون سپاه پاسداران در تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی است.
وی در پایان افزود: شجره طیبه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان بازوی قدرتمند نظام است. ک/3
/7402/ 550/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن