تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه در طراز انقلاب اسلامي نقش آفريني مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴۵ق.ظ)
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم: سپاه در طراز انقلاب اسلامي نقش آفريني مي کند مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازوي پرتوان نظام است و در طراز انقلاب نقش آفريني مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج‏، احمد حسيني با تبريک فرارسيدن دوم ارديبهشت سالروز تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ابراز داشت: اين روز، سالروز تأسيس نهاد مقدسي است که به همراه ساير نيروهاي مسلح، اقتدار، استقلال، عظمت و سرافرازي را براي انقلاب، ملت و کشور ما به ارمغان آورده است.
وي با اشاره به کلام حضرت امام(ره) مبني بر اينکه "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود"، بيان کرد: اين سخن ارزشمند بنيانگذار جمهوري اسلامي اهميت بيش از پيش سپاه را تداعي مي کند.
مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم در بيان وجه ديگر اهميت سپاه تاکيد کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهاد مقدسي است که که پاسدار و حافظ دستاوردهاي انقلاب بوده و در طراز انقلاب ايفاي نقش مي کند.
وي با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه از زمان تاسيس تاکنون اظهار داشت: بحمدالله سپاه توانسته تاکنون ماموريت هاي محوله را به شايستگي به انجام رساند و خداي منّان را به سبب انجام اين رسالت خطير سپاسگزاريم.
حسيني با برشمردن بخشي از خدمات ارزشمند سپاه گفت: خدمات کم نظير و بعضاً بي نظير در بحث تأمين امنيت و افتخارآفريني در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه خدمت رساني، محروميت زدايي و سازندگي تنها بخشي از آثار و برکات اين مولود مبارک انقلاب است.
مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم افزود: ادامه اين راه و مسئوليت پرافتخار نيازمند تمسک به راه و منش استوار شهداست، همان الگوهاي بي بديل و ستارگان درخشاني که راه را مي توان با آنها پيدا کرد.
وي با اشاره به دشمني دشمنان انقلاب با سپاه يادآور شد: کينه توزي ديرينه دشمنان اسلام با اين نهاد مقدس نشان دهنده اوج تاثير گذاري و توفيق روزافزون سپاه پاسداران در تحقق اهداف متعالي نظام اسلامي در بعد ملي و جهاني است.
حسيني در پايان خاطرنشان ساخت: شجره طيبه سپاه در کنار ساير نيروهاي مسلح به عنوان بازوي قدرتمند نظام است و تحت امر فرماندهي معظم کل قوا حضرت امام خامنه اي مدظله العالي همچون گذشته با تمسک به سيره شهداي والامقام و امام شهيدان در جهت عزت و عظمت انقلاب و نظام اسلامي و ملت قهرمان، از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن