تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805775630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه به مناسبت هفته زن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیانیه بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه به مناسبت هفته زن فیروزکوه- ایرنا- زنان به عنوان مدیران نهاد خانواده با قناعت و صرفه جویی نقش مهمی در تحقق خودکفایی و رشد اقتصادی و پاسخ دندان شکن به تحریم های اقتصادی دشمنان نظام دارند.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه - سپاه استان تهران به مناسبت جشن پرشور و برکت کوثر حیاء و معرفت دخت پیامبر اعظم(ص) حضرت زهرا(س) و تقارن میلاد مبارک ایشان با میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: ما بانوان بر خود می بالیم که سالروز میلاد حضرت زهرا(س) بانوی گرانمایه ای که سراسر زندگانیشان مظهر بندگی خالصانه خداوند بوده، به عنوان روز زن نامگذاری شده است، از این رو از خداوند منان خواستاریم تا آن حضرت را الگوی پیوسته زندگی مان قرار داده و جوانان ما را به عطر ناب حیات فاطمی(س) معطر گرداند.
این بیانیه می افزاید: وضعیت آشفته جهان امروز به ویژه جهان اسلام که در آتش کینه و انتقام اشرار و فاسدان عالم (آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و بعضی بزدلان غرب) می سوزد، به گونه ای است که هر آن دین و شریعت و آزادگی و شرافت انسان آماج دست اندازی و هجوم وحشیانه دشمنان خدا و بشریت است و لذا ما بانوان، جان نثاری و آمادگی خود را برای دفاع از ولایت و حریم اسلام و انقلب اسلامی اعلام میداریم و در این راه از هیچ خطر و آسیبی نمی هراسیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: ما زنان مسلمان ایرانی به آمریکا و متحدانش اعلام می کنیم شما که مقام زن را در کشور خود همچون کالایی برای برآوردن مطامع مردان نزول داده اید، نگران تضییع حقوق بشر در کشور ما نباشید،. ما زنان مسلمان با الگویی همچون فاطمه زهرا(س) به فضل الهی از غنای کافی برخوردار هستیم و حقوق بشر ما دین مبین اسلام و مذهب حقه ما است که بطور کامل به کرامت بشر پرداخته و زن در آن از عزتی والا برخوردار است که ای کاش زن غربی نیز از آن برخوردار بود.
ما زنان به عنوان یک مدیر در جهت رشد اقتصادی جامعه، ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی با عزم ملی و مدیریت جهادی در نهاد خانواده تلاش می کنیم با قناعت و صرفه جویی تمام توان خود را تا رسیدن به خودکفایی اقتصادی بکار بریم و پاسخی قاطع به تحریم های اقتصادی بدهیم.
ما مادران مؤمن و متعهد ضمن تلاش در جهت احیای عفاف و حجاب در نهاد خانواده، از همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی و دولتی در سطح کشور اجرا شدن قانون عفاف و حجاب و مبارزه با مفاسد فرهنگی و نهادینه کردن آن در مهد کودک ها، مدارس و دانشگاه ها را خواستاریم و برخورد قاطعانه با افراد بدحجاب و بی حجاب را خواهانیم.
در خاتمه این بیانیه، آمده است: با شکرگذاری دوباره از خدای بزرگ به خاطر اعطای نعمت اسلام و ایمان به ما زنان، به اندکی از زنان این مرز و بوم که شاید فریفته ظاهر غرب شده اند پیامی از سر لطف و رأفت و احساسات خواهرانه می دهیم که ˈای زنان امت اسلام! خود را و اسلام را دریابید، به اطراف خود نگاه کنید و ببینید که چگونه فرزندان اسلام را در آتش و خون و آوارگی گرفتار کرده اند و پاره های دل امت اسلام در کینه و انتقام مشرکان و کافران و منافقان اسیر شده اند. حال دیگر عذر و کوتاهی از کسی پذیرفته نیست، چرا که حجت بر ما تمام شده استˈ.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن