تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم نیازمند 200 تخت اعصاب و روان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قم نیازمند 200 تخت اعصاب و روان قم – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بخش روان پزشکی در این استان را دچار محرومیت و نیازمند به 200 تخت اعصاب و روان ذکر کرد.


به گزارش ایرنا، ˈابوالفضل ایرانی خواهˈ روز سه شنبه در مراسم افتتاح اورژانس روان پزشکی قم ابراز داشت: زیرساخت های آموزشی درمانی آن طوری که شایسته و بایسته مردم قم باشد نیست و در بخش روان پزشکی شاهد محرومیت زیادی هستیم که از گذشته وجود داشته است.
وی گفت: از سالیان گذشته برای راه اندازی اورژانس روان پزشکی زحمات بسیاری صورت گرفته اما متاسفانه ذهنیت نامناسبی برای راه اندازی مرکز روان پزشکی در شهر قم وجود داشته است.
وی بیان داشت: اختلالات روان پزشکی مانند بقیه بیماری ها است اما برخی مصلحت نمی دانستند در شهر ما مرکز روان پزشکی وجود داشته باشد این در حالی است که در اصول علمی و آکادمیک 10 درصد هر بیمارستان باید شامل تخت های روان پزشکی باشد.
ایرانی خواه افزود: پزشکان رشته های مختلف نیز موظف هستند که با اصول مشاوره روان پزشکی آشنایی داشته باشند تا در روند درمان بیماری جسمی افراد نیز تاثیر مناسبی بوجود آید.
وی اظهار داشت: مرکز روان پزشکی قم نیاز به تجهیز بیشتری دارد و باید در راستای بهبود وضعیت زیرساخت های درمانی استان قم که وضعیت نامطلوبی دارد کوشا باشیم .
وی تاکید کرد: به جز بیمارستان شهید بهشتی که نسبتا بر اساس اصول آکادمیک ایجاد شده است سایر بیمارستان های قم در وضعیت مناسبی قرار ندارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: در اصلاح و تقویت زیرساخت های سلامت در قم نیاز به حمایت مسوولین کشوری داریم و در این بین خیرین بخش سلامت نیز باید به نحو مناسبی برای حضور در بخش درمان ترغیب شوند.
اولین اورژانس روان پزشکی قم در مرکز تخصصی اعصاب و روان این شهر واقع در میدان روح الله با اعتباری 340 میلیون تومان راه اندازی شد.
7408/ 550/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن