تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820914011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل آتیلا پای چوبه دار


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قاتل آتیلا پای چوبه دار
کد خبر: ۳۹۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ - 22 April 2014


حکم قصاص و اعدام مردی که فرزند خردسال دوستش را شکنجه داده و کشته بود دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد.

به گزارش فرهیختگان، این مرد 26ساله که کامران نام دارد پسر چهارساله دوست معتادش به نام آتیلا را به امانت گرفت تا برای مدتی از او نگهداری کند. مرد خشن اما بیست‌وهشتم بهمن 91 پسر کوچولو را آزار داد و او را خفه کرد. پدر و مادر این مرد پیکر بی‌جان پسر کوچولو را به بیمارستان منتقل کردند اما کار از کار گذشته بود. به این ترتیب کامران بازداشت شد و گفت: پدر و مادر «آتیلا» از یکدیگر جدا شده و هرکدام زندگی تازه‌ای را شروع کرده‌اند. چون پدر «آتیلا» معتاد است از سر دلسوزی، پسربچه را به خانه‌مان آوردم و از او نگهداری کردم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: عصر بیست‌وهشتم بهمن 91 پسرعمویم با من تماس گرفت و خواهش کرد برای کمک به اسباب‌کشی، به خانه‌اش در شهرک «اندیشه» بروم. من هم همراه آتیلا به آنجا رفتم. پس از اسباب‌کشی، شیشه مصرف کردم و به همراه «آتیلا» سوار ماشین شدم تا به خانه برگردم. وقتی به انتهای اتوبان «آزادگان» رسیدیم متوجه شدم «آتیلا» صندلی ماشین را کثیف کرده است. من که حال طبیعی نداشتم پسربچه را کتک زدم و برای اینکه گریه‌اش را قطع کنم گردنش را گرفتم و فشار دادم.

به دنبال اعتراف‌های مرد معتاد کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری تهران فرستاده و به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی به آن شد. در آن نشست که بیست‌ونهم آبان پارسال به ریاست قاضی «عزیزمحمدی» و با حضور چهار مستشار تشکیل شد، متهم به دفاع پرداخت و به شکنجه و قتل قربانی کوچولو اعتراف کرد.

 در پایان آن نشست هیات قضایی وارد شور شد و «کامران» را به یک‌بار قصاص و یک‌بار اعدام محکوم کرد. دیروز رای در شعبه 24 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. این مرد به‌زودی پای چوبه دار می‌رود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن