تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر مرحوم سید محسن امیر حسینی در قطعه 21 بهشت زهرا(س) آرام گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیکر مرحوم سید محسن امیر حسینی در قطعه 21 بهشت زهرا(س) آرام گرفت شهرری - ایرنا - پیکر مرحوم ˈسید محسن امیر حسینیˈ یکی از مبارزین انقلاب اسلامی و عضو حزب موتلفه اسلامی پس از تشییع درقطعه 21 بهشت زهرا (س ) بخاک سپرده شد.


به گزارش ایرنا، پیکر مرحوم ˈحاج سید محسن امیر حسینیˈ از مبارزین دوران نهضت انقلاب اسلامی و عضو حزب موتلفه اسلامی صبح امروز /سه شنبه / با حضور اقشار مختلف مردم و چهره های سیاسی و فرهنگی از مقابل مسجد بقیه الله اعظم (عج) واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی تشییع و برای انجام مراسم تدفین به بهشت زهرا (س) انتقال داده شد.
مرحوم حاج سید محسن امیر حسینی از مبارزین انقلاب اسلامی از یاران دیرین دوران مبارزاتی نهضت انقلاب اسلامی جمعیت فدائیان اسلام بود که سپس به جمعیت موتلفه اسلامی پیوست و نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستم شاهی داشت.
وی که سالها شکنجه رژیم ستم شاهی را در زندان تحمل کرده بود و پس از آزادی همراه بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در پاریس حضور داشت، همواره با موتلفه اسلامی تا روزهای پایان عمر اش همکاری داشت.
همچنین مراسم ختم مرحوم سید محسن امیر حسینی روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 16 تا 18در مسجد فخر الدوله واقع در چهارراه فخر آباد برگزار می شود.
1724/687
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن