تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر شهید ناهی منکر فردا در قطعه صالحین آرام می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پیکر شهید ناهی منکر فردا در قطعه صالحین آرام می‌گیرد
پیکر مطهر شهید «مسعود مددخانی» فردا با حضور فرماندهان سپاه و مسئولان بنیاد شهید در قطعه صالحین و در جوار قطعه شهدای بهشت زهرا(س) آرام می‌گیرد.




  به گزارش مقاومت جام نیوز به نقل از فارس، پیکر مطهر شهید «مسعود مددخانی» فردا با حضور فرماندهان سپاه و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در قطعه صالحین و در جوار قطعه شهدای بهشت زهرا(س) آرام می‌گیرد.   بنابراین گزارش، جانباز شهید «مسعود مددخانی» در سال 1374 طی مأموریت و در حین اجرای فریضه نهی از منکر با اراذل و اوباش منطقه فلاح تهران در ساختمان در حال احداث درگیر شده و پس از سقوط از ارتفاع 16 متری دچار ضایعه نخاعی شد.   وی در طول 19 سال جانبازی 5 بار مورد عمل جراحی قرار گرفت و در نهایت 16 فروردین ماه در 45 سالگی به شهادت رسید.   مراسم تشییع این جانباز شهید روز گذشته با حضور دوستان و آشنایان در خیابان ستارخان تهران برگزار شد اما به دلیل پیگیری برای تدفین شهید در قطعه شهدا، خاکسپاری این عزیز به تعویق افتاد.




۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۶:۲۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن