تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل امور استانها:حوزه هنری فضای مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی مشترک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل امور استانها:حوزه هنری فضای مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی مشترک است شیراز- ایرنا- مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه هنری کشور گفت: کار مشترک در نهادهای فرهنگی، هنری و انقلابی یکی از نیازهای جامعه امروز است که حوزه هنری فضای مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی تاثیر گذار به صورت مشترک است.


به گزارش ایرنا مجید مصلحی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس حوزه هنری استان فارس در شیراز بااشاره به نام گذاری امسال افزود: توجه به بخش فرهنگ وظیفه متولیان را در کشور دو چندان کرده است که برای تحقق شعار سال، نهادهای فرهنگی باید برنامه های فاخر و ارزشمندی را در این بخش اجرا کنند.
وی افزود: حوزه هنری فعالیت های خود را بارویکرد فراهم ساختن زمینه رشد و گسترش هنر مبتنی بر معرفت اسلامی و متعهد به ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع از آرمانها و اصول انقلاب اسلامی از طریق شناخت علمی و دقیق جریان های هنری معارض با تفکر اسلامی و کشف راه های اصولی مقابله فرهنگی با آنها و ایجاد جریانهای هدایتگر هنری بر بنیاد تولید و نمونه آفرینی هنری و ادبی در کشور دنبال می کند.
مصلحی بیان داشت: در این زمینه سیاست های توجه به نیروهای جوان و پرورش استعدادها، تولید آثار نمونه کیفی، استفاده از متخصصان متعهد، ارایه خدمات و تولیدات هنری متعهد، توجه به مکانیزم عرضه و تقاضا با تاکید بر ارزشهای فرهنگی و هنری در مراکز حوزه هنری در کشور لحاظ می شود.
وی اضافه کرد: معتقدیم در بخش فرهنگ نیازمند شناسایی نیازهای واقعی هنری، جریان سازی مکاتب خاص هنری با رویکرد کاربردی، ایجاد محیط رشد و پرورش استعداد های هنری، حل معضلات فکری و هنری در راستای تسهیل و اصلاح زندگی مردم، انجام تحقیقات مستمر برای آسیب شناسی عرصه هنر و ظرفیت سازی در امکانات فیزیکی مورد نیاز برای آموزش ، تولید و عرضه آثار هنری هستیم.
مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: استان فارس با برخورداری از نیروهای توانمند و پتانسیل های منحصر به فرد فرهنگی یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در بخش فرهنگ کشور است که در تحقق شعار سال می تواند موثر تر عمل کند.
وی عنوان کرد: حوزه هنری استان فارس نیز ظرفیت فوق العاده ای دارد که تاکنون در استان و کشور به شکل مناسب و درخور شان و جایگاه، به این استان توجه نشده است.
مصلحی افزود: ایجاد پاتوق هنرمندان، تعیین تکلیف نیروی انسانی، تعامل و ارتباط بیشتر با مدیران استان، ایجاد جریان تولید متوازن در انجمن های مختلف و استفاده از ظرفیت های انجمن آفرینش های ادبی استان فارس، از فعالیت های است که باید درحوزه هنری فارس به صورت جدی پیگیری و انجام شود.
در این آیین از خدمات علیرضا پرورش مدیرکل سابق تقدیر شد و مهدی نجابت به عنوان سرپرست جدی حوزه هنری فارس معرفی شد.ک/2
7382/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن