تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810001379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحران آب و هدفمندی یارانه ها تیتر یک نشریات قزوین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به عناوین مطبوعات استان، بحران آب و هدفمندی یارانه ها تیتر یک نشریات قزوین شدند قزوین-ایرنا- موضوع بحران آب و اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها از جمله تیترهای یک مطبوعات قزوین در این هفته بودند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، از میان نشریات قزوین که این هفته روی پیشخوان کیوسک های مطبوعاتی رفتند، روزنامه ولایت و هفته نامه افق آینده تیتر یک خود را به موضوع بحران آب در قزوین اختصاص دادند.
ˈآب دغدغه اصلی نمایندگان مردم استانˈ عنوان اول روزنامه ولایت چاپ امروز است، این روزنامه همچنین به سفر محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به قزوین که ابتدای هفته صورت گرفت نیز اشاره داشته و تیتر دوم خود به نقل از وی عنوان ˈدر بازدید از قزوین به تاریخ سفر کردمˈ را انتخاب کرده است.
ˈگرانی نوبرانه ها شروع شدˈ نیز عنوان تیتری است که این روزنامه با موضوع گرانی میوه های نوبر بهار در چاپ امروز خود به آن پرداخته است.
این روزنامه همچنین به مناسبت روزجهانی زمین پاک گزارشی با عنوان ˈبنویسیم زمین، بخوانیم زندگیˈ را در این شماره منتشر ساخت.
تیتر اول هفته نامه افق آینده نیز به بحران آب درقزوین اختصاص داده و نوشته است ˈتشنگی دشت قزوین را کلافه کرده استˈ .
این نشریه همچنین به طرح جمع آوری قلیان ها در قزوین نیز پرداخته و در این خصوص یک گزارش با عنوان ˈقلیان هم مانند ماهواره زیرزمینی می شود؟ˈ تهیه کرده است.
این هفته نامه همچنین در صفحه نخست خود به وقوع قتل یک جوان 18 ساله در قزوین با چاقو اشاره کرده و در این خصوص با عنوان ˈوقتی فرهنگ لات بازی بدجوری کار دست جوان ها می دهدˈ به تحلیل این نوع حوادث پرداخته است.
موضوع شعار امسال و ضرورت توجه مسوولان به آن و سخن نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در حمایت از استاندار از دیگر عناوین این هفته نامه محلی در صفحه نخست آن است.
این هفته نامه همچنین سخنان سیدمرتضی نبوی سیاستمدار کهنه کار قزوینی را با این عنوانˈ در دولت قبل افراط شد، صفرکیلومترها وارد کار شدند/ اعتدال باید بدرستی تعریف شودˈ را در صفحه اول خود تیتر کرده است.
اما هفته نامه تابان تیتر اصلی خود را با عنوان بلند ˈبا فضاسازی، دولت را تحت فشار می گذارند تا نیروهای احمدی نژاد را حفظ کنندˈ به مصاحبه مفصل حجت الاسلام قدرت الله علیخانی با جمهوریت اختصاص داده است.
ˈادامه جنجال ها بر سر تدفین ایران شناس برجستهˈ عنوان دیگر تیتر هفته نامه تابان است که به موضوع اختلافات بر سر دفن ریچارد فرای که وصیت کرده بود پس از مرگش او را در ایران به خاک بسپارند، پرداخته است.
این هفته نامه همچنین در گزارشی با عنوان ˈحلقه مفقوده عدم بکارگیری مدیران زنˈ به موضوع انتخاب مدیران زن و اعتقاد دولت روحانی به این موضوع پرداخته است.
در این گزارش به صحبت های طاهره سیدی، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری که در یک جلسه گفته بود ˈفرماندار شدن زنان ارزش نیستˈ نیز واکنش نشان داده شده است.
تشییع پیکر همسر آیت الله علی محمدی تاکندی نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و استاد حوزه علمیه، مراسم درگذشت پدر همسر سید محمد خاتمی، انصراف از یارانه ها و انتقاد به وضعیت ورودهای شهر قزوین با عنوان ˈکلید استاندار در قفل طلسم شده، ورودی های نابسامان استانˈ از دیگر موضوعاتی است که هفته نامه تابان در شماره این هفته خود به آنها پرداخته است.
هفته نامه مینودر نیز تیتر یک خود را به هدفمندی یارانه ها اختصاص داد، ˈبهبود زندگی مردم با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه هاˈ به نقل از نوبخت، معاون رییس جمهوری تیتر اول این نشریه است.
این نشریه نیز از بحران آب در قزوین غافل نشده و به نقل از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ˈبحران کمبود آب در قزوینˈ را در صفحه اول خود تیتر کرده است.
هفته نامه مینودر همچنین در تیتری به نقل از مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین با عنوان ˈهدایت مسکن مهر(امید) به بافت های فرسودهˈ به موضوع احداث مسکن اجتماعی پرداخته شده است.
این نشریه در شماره امروز خود یک گزارش نیز با عنوان ˈاقتصاد در اولویت، فرهنگ یک ضرورتˈ در خصوص نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به چاپ رسانده است.
هفته نامه حدیث نیز عنوان اصلی خود را با عنوان ˈبوسه بر دستان عشقˈ به روز مادر اختصاص داده است.
ˈبهترین عبادت خدمت به مردم استˈ و ˈامنیت در قزوین مرهون تلاش نیروی انتظامی استˈ نیز به ترتیب به نقل از امام جمعه و استاندار قزوین دیگر تیترهای صفحه اول این نشریه محلی هستند.
این نشریه در صفحات داخلی خود به نقل از رییس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان خبری با عنوانˈ تعطیلی 18 واحد صنعتی در قزوین پس از هدفمندی یارانه هاˈ را چاپ کرده است.
7392/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن