تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820294628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان شرقی دستور تشکیل شورای مشورتی زنان را صادر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آذربایجان شرقی دستور تشکیل شورای مشورتی زنان را صادر کرد تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری بر نگاه ویژه به مسایل زنان و حل مشکلات آنان، دستور تشکیل شورای مشورتی زنان در استان را صادر و معاونت سیاسی و امنیتی را مامور ویژه در این خصوص کرد.


اسماعیل جبارزاده روز دوشنبه در نشست مشترک با مدیران حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، اظهار کرد: باید همگام با فعالیت این شورا در استان ساز وکارهای لازم برای فعالیت آن فراهم شود تا برنامه های مربوط به حوزه زنان و خانواده به طور مطلوب مورد پیگیری و هدایت قرار گیرد.
وی افزود: تقویت نهاد خانواده و طراحی نقشه راه تعالی بانوان با ارتقای مشارکت زنان در عرصه های مختلف اجتماعی امکان پذیر است و تحقق این موضوع یکی از وظایف شورای مشورتی زنان استان خواهد بود.
جبارزاده با بیان اینکه اطلاعات لازم در مورد مسایل زنان استان در دسترس نیست، گفت: یکی از وظایف شورای مشورتی زنان احصای فرصت ها و تهدیدهای پیش روی جامعه زنان استان است.
وی ادامه داد: شورای مشورتی زنان استان متشکل از بانوان برجسته و فعال و صاحب نظران و نخبگان اجتماعی در حوزه مسایل زنان و خانواده خواهد بود که با شناسایی توانمندی ها و اثبات شایستگی های جامعه زنان بستر مناسب برای استفاده از ظرفیت های آنان در عرصه های اجتماعی را فراهم خواهد کرد.
7236/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن