تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820415826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سلماس: زنان در اقتصاد خانواده نقش کلیدی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار سلماس: زنان در اقتصاد خانواده نقش کلیدی دارند ارومیه - ایرنا - فرماندار سلماس گفت: زنان در اقتصاد خانواده و اجتماع نقش موثر و کلیدی را ایفا می کنند.


مرتضی نظری روز دوشنبه در دیدار با اعضای کمیسیون امور بانوان فرمانداری سلماس افزود: درست است که مردان وظیفه تامین معاش خانه و خانواده را به عهده دارند، اما اگر زنان در این امر مشارکت داشته باشند، پایه های اقتصادی خانواده قوی تر می شود.
وی اظهار کرد: زنانی که در تامین اقتصاد خانواده مشارکت دارند با ساماندهی و مدیریت صحیح بهتری می توانند بین درآمد و مصرف توازن برقرار کنند.
وی اضافه کرد: زنان شاغل به اقتضای شغل خود به توانمندی ها، دانش و تجربه خود می افزایند و جامعه را با تمام ابعاد آن می شناسند و از خطرات و آسیب های آن اطلاع می یابند.
نظری گفت: حمایت از زنان شاغل و ایجاد شغل برای آنها الزامی است و باید از این موضوع حمایت شود و بر اساس قانون اساسی شرایط عادلانه و مساوی با مردان باید به منظور ایجاد اشتغال برای زنان فراهم شود.
وی ادامه داد: اگر جامعه ای مشتاق پیشرفت و سلامت باشد، باید زنان و مادران سالمی را پرورش بدهد، زیرا زنان با توجه به نقش پرورش دهندگی تمام ارزش های فرهنگی، دینی، ملی، اقتصادی و اسلامی را به نسل آینده انتقال می دهند.
فرماندار سلماس با تبریک هفته زن و میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) نیز گفت: حضرت فاطمه (س) مظهر عشق و صفابخش دلهاست و فاطمه زهرا (س) مظهر یک زن مبارز در برابر زمان و سرنوشت جامعه اش بوده است.
وی اضافه کرد: امیدوارم بانوان ما با بهره گیری از الگوی فاطمی به عزت و سربلندی واقعی دست پیدا کنند و سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگوی تمام زنان مسلمان قرار بگیرد.
نظری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زنان با حفظ پوشش اسلامی در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشغول فعالیت شدند افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون زنان در سمت های مختلفی مانند شهردار، نماینده مجلس، وزیر، معلم، پزشک و سایر موارد ظاهر شده اند که این موضوع حاکی از فعالیت و مشارکت اجتماعی آنهاست.
فرماندار سلماس با بیان اینکه زنان در عرصه اجتماع باید جدی گرفته شوند و باید به صورت جدی به مشکلات و معضلات آنها در سطح جامعه رسیدگی شود گفت: زنان پرورش دهنده و هدایت کننده نسل های آینده این مرز و بوم اسلامی هستند.
582/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن