تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب بخشداران اهل تسنن براي برخي مناطق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۴۰ب.ظ)
استاندار هرمزگان: انتخاب بخشداران اهل تسنن براي برخي مناطق جادري گفت: به همين منظور مي توان از ميان بانوان، جامعه اهل سنت و گروه هاي مختلف فرماندار و بخشدار انتخاب کرد تا زمينه مشارکت حداکثري را فراهم کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، جادري استاندار هرمزگان در گردهمايي بخشداران استان اظهار داشت: اگر کسي فکر مي کند که کشور را مي توان تنها با يک گروه و جناح به آباداني و توسعه همه جانبه رساند اشتباه مي کند.
وي اضافه کرد: اگر از منظر گرايشات سياسي به اين قضيه بنگريم بايد بدانيم که کشور تنها به دست اصلاح طلبان يا اصولگران ساخته نمي شود و به اين منظور بايد همه مشارکت کنند.
وي ادامه داد: بايد از تمامي دلسوزان نظام و کشور که توانمندي لازم را دارا هستند فراي نگاه به جنسيت يا مذهب استفاده کرد و همه ظرفيت ها را پاي کار آورد تا بتوانيم بي نياز از دشمنان، ايران اسلامي را به توسعه و آباداني برسانيم.
استاندار هرمزگان با بيان اينکه مي توان در انتصاب بخشداران نيز از ظرفيت جامعه اهل تسنن استفاده کرد گفت: اولين فرماندار زن را انتخاب کرده ام و اميدواريم در ادامه بتوانيم شاهد انتصاب بخشدار خانوم نيز باشيم.
وي در خصوص نيروهاي مامور به خدمت در وزارت کشور در استان هرمزگان نيز بيان داشت: طبق قانون استانداري مي تواند 15 درصد نيروهاي مورد نياز خود را از ادارات ديگر در وزارت کشور مامور به خدمت کند اما اين آمار امروز 35 درصد است به اين معني که ما 20 درصد نيروي انساني مازاد را از ديگر ادارات مامور کرده ايم.
جادري خاطر نشان کرد: نيروهاي توانمندي از بدنه وزارت کشور در استان هرمزگان وجود دارند که مي توان از ميان آنها فرماندار و بخشدار انتخاب کرد و اگر بخشداري امروز مامور به خدمت است بايد تکليف حوزه استخدامي خود را مشخص کند.
وي خطاب به بخشداران يادآور شد: طوري عمل نکنيد که خدايي نکرده کسي از عملکرد شما اينگونه استنباط کند که ميان گروه، قوم و يا مذهبي تبعيض قائل شده ايد و خدمت رساني در نظام مقدس جمهوري اسلامي به رهبريت مدبرانه آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي (بايد به فرمايش خود ايشان بدون تبعيض باشد.
وي بر استفاده از ظرفيت بخش خصوصي تاکيد کرد و اذعان داشت: براي توسعه منطقه خود برنامه اي با جذب سرمايه گذاران داخل و خارج کشور طرح ريزي کنيد و زمينه هاي اين سرمايه گذاري را فراهم و تا به سرانجام رسيدن کار پيگير باشيد.
استاندار هرمزگان با بيان اينکه بخشداران ارتباط خود را بايد با مرکز استان بيشتر کنند ابراز داشت: مسائل بخش را ضمن اعلام به فرماندار از طريق استان نيز پيگيري کنيد و قانع به هر پاسخي نشويد.
وي اظهار اميدواري کرد: طوري عمل کنيد که اگر فردا اين پست را از شما گرفتند باز هم براي مردم قابل احترام باشيد و عملکرد روشن و خوبي را به جاي بگذاريد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن