تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815220680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راديوي ايران در مكزيك طرفدار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مخاطب مكزيكي راديو برون مرزي؛
"راديوي ايران" در مكزيك طرفدار دارد
برنده مكزيكي مسابقه مقاله نويسي فجر پيروزي انقلاب اسلامي ايران در راديو اسپانيولي جايزه خود را در تهران دريافت كرد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، برنده مكزيكي مسابقه مقاله نويسي فجر پيروزي انقلاب اسلامي ايران راديو اسپانيولي معاونت برون مرزي صدا وسيما ، ميهمان معاونت برون مرزي شد تا جايزه خود را دريافت كند .
خانم «ثريا آنته آسودوبيو» از شنوندگان مكزيكي راديو اسپانيايي برون مرزي است كه در مسابقات مقاله نويسي فجر پيروزي انقلاب اسلامي كه سال 1391 به صورت اينترنتي برگزار شد ،موفق به كسب رتبه اول شد . اين شنونده مكزيكي در سال 2008 ميلادي متاثر ازبرنامه هاي مذهبي- عقيدتي راديو اسپانيايي به دين مبين اسلام و مذهب تشيع مشرف شد . اين مخاطب مكزيكي راديو برون مرزي در گفت و گو با خبرنگار اين راديو اعلام كرد راديو برون مرزي ايران كه به زبان اسپانيولي پخش مي شود طرفداران زيادي در كشورهاي حوزه آمريكاي جنوبي دارد . به گفته خانم اسودوبيو  كيفيت برنامه هاي اين راديو به لحاظ غني بودن از نكات آموزشي و اخلاقي و صداقت در نوع ارائه مطالب باعث شده مخاطبان آن هر روز افزايش يابد . وي گفت : در بازگشت به كشورم حتما مطالب شنيدني بسياري از ايران و پيشرفت هاي آن براي علاقه مندان به ايران خواهم داشت . خانم «ثريا آنته اسودوبيو» هم اكنون در يك مركز آموزشي در مكزيكوسيتي پايتخت مكزيك مشغول تدريس است. وي در بازديد از شبكه ها و استوديوهاي مختلف معاونت برون مرزي از نزديك با فرآيند ساخت برنامه ها آشنا شد  . راديو اسپانيايي معاونت برون مرزي امسال نيز در تدارك برگزاري يك دوره مسابقه مقاله نويسي با موضوع تقابل غرب با ايران است كه علاقمندان مي توانند بامراجعه به سايت راديو به آدرس  www.//spanish.irib.ir:  از زمان و نحوه ارسال مقالات آگاه شوند .
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن