تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806883494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجتماع بزرگ بانوان شیرازی در روز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجتماع بزرگ بانوان شیرازی در روز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خبرگزاری پانا: اجتماع بزرگ بانوان شیرازی در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)در بارگاه نورانی حضرت علی بن حمزه ( ع ) برگزار شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 11:17



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این اجتماع گفت: از حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان حامل امتداد راه رسول خدا ، تداوم مکتب فکری و رسالت الهی پیامبر اعظم ص یاد می شود .
 
آیت ایمانی افزود : خداوند جل اعلا از حضرت زهرا سلام الله علیها در قرآن کریم به عنوان خیر کثیر یاد کرده و این به این معناست که خیر و برکات او برای خانواده پیامبر و عالم هستی فراوان است . امام جمعه شیراز گفت : پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم نیز از فاطمه به عنوان ام ابیها نام بردند و القاب دیگری که همه منشعب از شخصیت عظیم و والای برترین بانوی عالم حضرت فاطمه سلام الله علیهاست .
 
آیت الله ایمانی گفت : حضرت فاطمه سلام الله علیها همچنین امتداد نسل پیامبر است و برخلاف رویای دشمنان اسلام که از پیامبر فرزند پسری برجای نمانده فرزندان فاطمه سلام الله علیها به عنوان ذریه رسول خدا از آن روز تا به امروز مایه فخر و مباهات عالم بشری است و امروز در سراسر عالم سادات به عنوان نسل پیامبر و فاطمه و علی مورد احترام پیروان آن حضرتند .
 
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به جلوه های دیگری از شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها اشاره و خاطر نشان کرد تا مادامی که جامعه انسانی بخصوص پیروان حضرت فاطمه سلام الله علیها سیره ، روش و منش حضرت فاطمه را الگوی خود قرار دهند سعادتمند دنیا و آخرت خواهند بود.
 
وی گفت : عبادت ، دفاع از حریم اسلام و ولایت ، انفاق ، تربیت فرزندان ، حمایت از همسر ، ترویج معارف دین ، عفت و پاکدامنی و تقوای الهی گوشه هایی از شخصیت این بانوی بزرگ است که امروز درس زندگی انسان های پرهیزگار است .
 
آیت الله ایمانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بانوان کشور گفت: امروز بانوان ایران اسلامی با تاسی از سیره عملی حضرت فاطمه در همه محافل فرهنگی ، هنری ، اقتصادی و سیاسی نقشی سازنده و تاثیرگذار دارند و در میان جامعه زنان فرهیختگان و دانشمندانی وجود دارند که مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند.
 
وی تصریح کرد : باید سازمانی در راستای جایگاه عظیم بانوان تشکیل و مسائل مربوط به پیشرفت ، رشد و تعالی آنان در قالب این سازمان و تشکیلات پیگیری شود .
 
امام جمعه شیراز گفت : امروز زنان ایران اسلامی برای زنان جامعه بشری الگو و سرمشق اند و شایسته است این جامعه که در میان سایر جوامع انسانی نقشی تاثیرگذار دارند با تربیت فرزندانی نیک و ایمانی و حفظ و صیانت از شخصیت والای انسانی خود مروج فرهنگ اسلامی و انسانی در جامعه خود باشند .
 
در این مراسم همچنین نعمتی مدیرکل ثبت احوال استان فارس از تغییر نام بانوان علاقه مند به نام حضرت فاطمه خبر داد و گفت : بانوانی که تمایل دارند نام خود را به نام حضرت فاطمه تغییر دهند می توانند با مراجعه به ثبت احوال در شیراز و شهرستان های استان بدون تشریفات اداری اقدام به انجام آن کنند .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن