تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد به خود و سازمان منجر به انجام کار با معنا و با کرامت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۲۵ب.ظ)
مدير عامل شرکت ملي گاز ايران: اعتماد به خود و سازمان منجر به انجام کار با معنا و با کرامت مي شود همزمان با سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن، يکشنبه 31 فروردين مراسم جشني با حضور جمع کثيري از کارکنان خانم صنعت گاز برگزار شد
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا عراقي در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات تمامي کارکنان صنعت گاز کشور که با تلاش شبانه روزي موجبات انتقال پايدار گاز طبيعي در زمستان سال گذشته را فراهم نمودند، اظهار داشت: سرماي بي سابقه و طولاني زمستان سال گذشته، آزموني بود براي کارکنان صنعت گاز کشور که خوشبختانه با تلاش همکاران اين صنعت عظيم در سراسر کشور از اين آزمون سربلند بيرون آمده و زمستان را با موفقيت سپري نموديم.
مديرعامل شرکت ملي گاز ايران با اشاره به اينکه فعاليت تمامي کارکنان در سازمان مفيد و اثرگذار است و بايستي با تلاش تک تک کارکنان به يک شرکت بين المللي درجه يک تبديل شويم، اظهارداشت: مهم بودن خوب است اما خوب بودن مهم تر است بنابراين بايستي براي خوب بودن تلاش کنيم.
وي در خاتمه ضمن تاکيد بر احترام به يکديگر و استفاده از خلاقيت در راستاي پيشبرد بهتر کارها تصريح نمود: اعتماد به خود و سازمان منجر به انجام کار با معنا و با کرامت و در نتيجه تحقق اهداف سازمان مي شود.
گفتني است، در اين مراسم دکتر فاطمه سادات مهاجراني از اساتيد دانشگاه نيز در خصوص مقام و منزلت زن سخنراني نمود و در بخشي از سخنان خود با اشاره به اينکه زن کانون و مرکز خانواده و محل تجمع عطوفت و مهرباني است، افزود: زن جلوه‌گاه جمال الهي است و اين مقام، مقام فوق‌العاده عظيمي است.
وي يادآور شد: از منظر قرآن و اسلام، در مقامات و مراتب کمال انساني هيچ مرتبه‌اي وجود ندارد که براي مرد دسترسي‌پذير باشد و زن از دسترسي به آن محروم باشد. همه‌ي مقامات و کمالات انساني که يک مرد مي‌تواند به آن نائل شود؛ براي زن هم دسترسي‌پذير است و اين نکته‌ي بسيار مهمّي است چراکه کمالات انساني ناظر بر روح انسان است و در بُعدِ روح، مذکّر و مؤنّثي قابل تصوّر نيست.
گفتني است، اين مراسم با اجراي گروه آواي دستان و همچنين دف نوازي ادامه يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن