تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی با شورای ایرانیان همسو باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی با شورای ایرانیان همسو باشند سنندج - ایرنا- مشاور استاندار کردستان و دبیر شورای استانی امور ایرانیان خارج از کشور از فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی خواست خود را با ماموریت ها و اهداف این شورا بیشتر تطبیق دهند و به جای انتقاد صرف به وظایف خود عمل کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نژاد جهانی روز یکشنبه در جلسه استانی شورای ایرانیان خارج از کشور در سنندج، از مکاتبات متعدد این شورا با فرمانداری ها و برخی از دستگاه های اجرایی برای در اختیار قرار دادن آمار و اطلاعات مورد نیاز اشاره کرد و گفت: تاکنون این مکاتبات به نتیجه نرسیده و پاسخ های لازم را دریافت نکردیم.
وی با اشاره به اینکه دولت با احیای شورای ایرانیان خارج از کشور به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل با هموطنان به منظور رفع مشکلات آنها است، افزود: برخی از مسوولان به دنبال انتشار ویروس ناامیدی در راستای این ماموریت دولت هستند که درخواست می کنیم از این اقدام خودداری نمایند.
جهانی با اشاره به اینکه شورای استانی ایرانیان خارج از کشور تشکلی نوپا است و با کاستی هایی روبرو است، گفت: به وجود کاستی و مشکلات واقف هستیم و انتظار حمایت و همکاری از سوی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها را داریم.
وی با اشاره به اینکه در مدت کوتاه احیای این شورا فعالیت های خوبی در استان انجام شده است، قدم اول را ایجاد بانک اطلاعاتی دانست و گفت: تاکنون چهار هزار و 600 نفر از کردستانی های خارج از کشور شناسایی شده و اطلاعات آنها در این بانک اطلاعاتی موجود است.
مشاور استاندار کردستان و دبیر شورای استانی امور ایرانیان خارج از کشور بر شناسایی فرصت های سرمایه گذاری متعدد در استان از سوی این شورا با همکاری دستگاه های مرتبط نیز اشاره کرد و از دستگاه های اجرایی خواست در این زمینه تلاش بیشتری کنند.
جهانی اهداف و وظایف این شورا را هماهنگی برنامه های حوزه های فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود: دستگاه های اجرایی در راستای اهداف و وظایف کاری خود باید در زمینه اجرای فعالیت ها و برنامه ها تلاش کنند و شورا ایرانیان تنها نقش هماهنگ کننده را دارد.
جهانی با اشاره به اینکه پیشنهاداتی از طرف کردستانی های خارج از کشور در حوزه های مختلف به این شورا رسیده است، گفت: باید این پیشنهادات را به پروژه عملیاتی تبدیل کنیم و در راستای اجرای آن تلاش نماییم.
وی تحقق اهداف دولت در زمینه ایرانیان خارج از کشور را نیازمند نگاه فرا بخشی دستگاه های اجرایی و همکاری آنها با این شورا دانست.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن