تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تثبیت شن های روان با بکارگیری از روش های بیولوژیکی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‏ها: تثبیت شن های روان با بکارگیری از روش های بیولوژیکی تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری از تثبیت شن های روان به روش بیولوژیکی از جمله کاشت جنگل های دست کاشت، بذرپاشی، حفاظت و قرق، ایجاد بادشکن های طبیعی و غیرطبیعی در کشور خبر داد.


به گزارش ایرنا از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، عباس کارگر گفت: دسترسی و تامین مالچ برای تثبیت شن های روان بسیار دشوار است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی به دنبال روش های جدید هستیم.
وی با اشاره به تعهد و پایبندی این سازمان نسبت به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، افزود: تنها در 235 هکتار از بیابان های کشور طرح مالچ پاشی برای بیابان زدایی مورد استفاده قرار گرفته است.
کارگر اجرای طرح های مالچ پاشی را هزینه بر دانست و اظهار داشت: اکنون برای مقابله با شن های روان از طرح های ارزان و بدون ضرر استفاده می شود.
وی میزان اعتبارات ملی و مصوب بیابان زدایی در سال گذشته را 32 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: آنچه سال گذشته به این بخش تعلق گرفته 57 درصد این رقم است.
کارگر، رقم پیش بینی اعتبارات در بخش ملی را در سال جاری 30 میلیارد تومان اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، هم اکنون بیش از 20 استان بیابانی کشور با پدیده ریزگردها درگیر هستند که مشکلات زیست محیطی زیادی را به همراه مشکلات تنفسی برای مردم این استان ها ایجاد کرده است.
اقتصام(1)9186**1594
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن