تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک جنگلی تلار ظرفیت بیش از سه هزار فرصت شغلی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار قائمشهر خبر داد : پارک جنگلی تلار ظرفیت بیش از سه هزار فرصت شغلی را دارد ساری- ایرنا- فرماندار قائمشهر با اشاره به بکر بودن این شهرستان برای ایجاد شغل ، گفت : تنها پارک جنگلی ˈ تلار ˈ ظرفیت ایجاد بیش از سه هزار شغل را دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ مهدی محمدی ˈ روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان
افزود : تاکنون برای اجرای طرح های گردشگری در این پارک جنگی با تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی رایزنی شده است که با استقبال هم مواجه شد.
وی به عبور دو رودخانه ˈ سیاهرود ˈ و تلار از درون و حاشیه شهر قائمشهر به عنوان بخشی از ظرفیت بلااستفاده برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت : دستگاه های اجرایی شهرستان آماده همکاری برای حضور سرمایه گذار و ایجاد طرح های خوب و کارشناسی بخش گردشگری و توریسم در این شهرستان هستند.
فرماندار قائمشهر اظهار داشت : در سال های گذشه با فعالیت کارخانه های نساجی مازندران در قائمشهر شاهد اشتغالزایی بالایی بودیم که با رکود این واحدها بیکاری معضل اصلی شهرستان شده است.
وی افزود : کارگری بودن قائمشهر و متمرکز شدن اشتغال به کارخانه های نساجی نمی تواند چاره گشای حل تمامی مشکلات بیکاری شهرستان باشد ، بلکه باید از بخش های مغفول مانده برای ایجاد فرصت های شغلی بهره گرفت.
محمدی با تاکید بر اینکه چیزی از ظرفیت محدود اشتغال در ادارات و دستگاه های اجرایی باقی نمانده است ، گفت : راه برون رفت از معضل بیکاری جذب سرمایه گذار و اجرای طرح های مناسب است که زمینه های آن در شهرستان به فور وجود دارد.
کارخانه های نساجی و گونی بافی مازندران در قائمشهر که زمانی با به کارگیری بیش از 10 هزار نفر کارگر نبض اشتغال این شهرستان به شمار می رفتند هم اکنون تنها با کمتر از دو هزار نفر ادامه فعالیت می دهند.
احیای کارخانه های نساجی مازندران از جمله تصمیمات دولت قبلی بود که تا کنون به نتیجه نرسیده است.ک/2
7329/1654
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن