تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816228112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي سوناتای 2015 در نمایشگاه نیویورک


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: معرفي سوناتای 2015 در نمایشگاه نیویورک
سوناتای 2015 در نمایشگاه خودروی نیویورک سوناتای 2015 به قول هیوندایی ملایم تر شده است. این خودرو که برای نمایشگاه نیویورک از نو طراحی شده از فناوری های جدید بیشتر و تجهیزات ایمنی پیشرفته تری برخوردار شده است.
به گزارش سایپانیوز به نقل از اتوموتیونیوز، با این که طراحی سوناتای 2015 با نسل قبلی خود شباهت زیادی دارد اما در طراحی جدید گوشه های گرد آن و برخی از انحناها و خطوط نرم آن دچار تغییر می شوند، در حالی که همین خطوط و انحناها بود که در سال 2010 به سوناتای هیوندایی تشخص داده بود.

سوناتا در سال 2012 به رقم فروش 230 هزار و 600 دستگاه رسید و احتمالا در طی سال های آینده فروش سالانه آن بین 200 تا 225 هزار دستگاه باشد.





سوناتای مدل 2015 از ماه ژوئن وارد بازار می شود و هیوندایی امید بسته است که سوناتا دوباره فروش بهتری پیدا کند این در حالی است که مدل الانترا مشتریان بیشتری پیدا کرده به هر حال رقبای اصلی سوناتا به قدر قدرتمند هستند که حفظ بازار آسان نیست. سوناتا باید با خودروهای تویوتا کمری، هوندا آکورد، نیسان آلتیما و فورد فیوژن برود و رقابت در این عرصه اصلا آسان نیست.

نکته مهم دیگر این است که توجه اکثر خانواده ها به سمت خودروهای کراس اور یا CUV جلب شده، خودروهای شاسی بلند جمع و جوری که به سرعت جای خود را در میان خانواده ها پیدا می کنند؛ خودروسازان هم تلاش خود را برای پاسخ گویی به این بخش از بازار تشدید کرده اند. طبیعی است که با این وضعیت خیلی از مشتری های خودروهای سدان به سمت خودروهای کراس اور سرازیر خواهند شد.

سوناتای جدید در بخش قوای محرکه تغییرات زیادی ندارد در عوض در شکل ظاهری، تجهیزات و امکانات داخل اتاق خودرو و فناوری های پیشرفته ایمنی بهبود یافته است. استحکام بدنه این خودرو نیز به دلیل تغییراتی در ورق های مورد استفاده در بدنه خودرو بهتر شده است. سیستم تعلیق این خودرو هم پیشرفته تر شده تا ناهمواری های خیابان ها و جاده ها را کمتر به سرنشین منتقل کند.

قدرت موتور سوناتای 2015 دو حالت دارد، در موتور 2.4 لیتری قدرت نسبت به نسل قدیم با 5 واحد کاهش به 185 اسب بخار رسیده در حالی که در موتور 2 لیتری با 29 واحد افزایش به 245 اسب بخار رسیده است. شاید این عدد موجب تعجب شما هم شده باشد اما دلیل آن این است که در موتور 2 لیتری از توربوشارژر استفاده شده است.

تغییرات اصلی سوناتای 2015 بیشتر در بهبود ایمنی خودرو و استفاده از ابزارهای الکترونیکی روی داشبورد از جمله اتصال به اینترنت و تلفن های هوشمند و اتصال بین خورویی است. از جمله امکانات جدید سوناتای 2015 چراغ های خودکار که متناسب با تاریکی و روشنی به طور خودکار روشن و خاموش می شوند، سیستم هشدار تصادف از رو به رو، سیستم هشدار پیاده ها و سیستم هشدار rear cross-traffic که صفحه نمایش دید از پشت خودرو را روشن کرده و نقاط کور را به حداقل می رساند.

در سوناتای 2015 سیستم CarPlay کمپانی اَپل هم نصب شده که باعث می شود صاحب سوناتا یک تلفن آیفون هم بخرد چون داشبورد سوناتای 2015 سکویی برای تمام امکانات آیفون است.




تاریخ انتشار: 31 فروردين 1393 - 12:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن