تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از دستگاه قضایی و انتظامی حمایت از امنیت و عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حمایت از دستگاه قضایی و انتظامی حمایت از امنیت و عدالت است خرم آباد - ایرنا - رییس کل دادگستری لرستان گفت: حمایت از دستگاه قضایی و انتظامی در واقع حمایت از امنیت وعدالت است وایجاد امنیت و عدالت نیز توسعه و پیشرفت را به دنبال دارد.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، جعفر بدری در مراسم افتتاح دادگستری بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت افزود: جامعه مطلوب جامعه ای است که امکانات به طور متوازن در آن توزیع شود و تشکیل دادگستری در بخشها نیز بر این اساس است.
وی با بیان اینکه تشکیل دادگستری ضریب امنیت را افزایش می دهد اظهار داشت: دستگاه قضایی با توسعه حوزه های قضایی در خدمت رسانی به مردم مسوولانه عمل کرده است.
وی تصریح کرد: تشکیل دادگستری در شهرستانها وبخشها علاوه بر امکان مطلوب دسترسی مردم به مراجع قضایی موجب تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها شده که شوراهای حل اختلاف نیز در این رویه نقش بسزایی دارند.
بدری با اشاره به مشکلات بیکاری جوانان و معضلات وابسته با این مشکل گفت: ایجاد اشتغال موثرترین راه پیشگیری از وقوع جرایم بوده و در لرستان نیز با وجود بیکاری بالای جوانان ، وابستگی های خانوادگی وطایفه ای ، موجب پیشگیری از بسیاری جرایم شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون جمعیت زندانیان لرستان با استانهای برخوردار برابری می کند تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با حمایت از سرمایه گذاری در جهت کاهش آمار بیکاری تلاش می نماید وسایر دستگاههای اجرایی نیز در این زمینه مسوول هستند.
وی اضافه کرد: زندان تنها راه مقابله با جرایم نیست و باید معاونت فرهنگی با فعالیتهای موثر فرهنگی و معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم با اقدامات پیشگیرانه در راستای آگاهی بخشی اجتماعی وفردی اقدامات بیشتر وبهتری را داشته باشند.
گفتنی است در این مراسم قاضی مرادی از قضات دادگستری کوهدشت طبق حکمی از طرف آیت الله لاریجانی رییس قوه قضائیه به عنوان سرپرست دادگستری بخش کوهنانی معرفی شد.
7269/630
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن