تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راديو رسانه اي روشنفكرانه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
راديو رسانه اي روشنفكرانه است
استاد ارتباطات دانشگاه تهران به سطح بالاي فكري و فرهنگي مخاطبان راديو اشاره كرد و گفت: راديو يك رسانه روشنفكرانه است.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره راديو؛ دكتر رودراد استاد ارتباطات دانشگاه تهران با اشاره به جايگاه راديو در ميان رسانه هاي ديگر خاطر نشان كرد: راديو در ايران و ساير كشورهاي جهان جايگاه ويژه و برجسته اي دارد، شايد در گذشته راديو يك رسانه طلايي بود اما ویژگی ‌های خاص این رسانه موجب شده تا همچنان در دوره‌های مختلف مقبولیت و كارايي خود را حفظ کند و در برابر رسانه‌های جدید از گردونه رقابت حذف نشود.

به گفته اين استاد ارتباطات رادیو، حاضر‌ترین و در عین حال در دسترس‌ترین و رساترین رسانه در عصر كنوني است و مخاطبان راديو در هرزماني مي توانند در زنجيره ارتباطي قرار بگيرند.

وي با اشاره به سطح بالاي فرهنگي و فكري مخاطبان راديو نسبت به رسانه هاي ديگر گفت: راديو رسانه موفق تري نسبت به تلويزيون است راديو تنهايي مخاطبان را پر مي كند و ارتباط فكري عميق تري با مخاطب برقرار مي كند، شايد بهتر باشد بگوييم راديو رسانه اي روشنفكرانه است.

دكترراودراد يكي از آفت هاي برنامه سازي را عدم توجه به ساختار و محتواي برنامه ها دانست و خاطر نشان كرد: امروزه مسئوليت بيشتري بر دوش برنامه سازان راديو ست و اين افراد بايد بر ساختار و محتواي برنامه ها دقت بيشتري داشته باشند و نبايد در توليد برنامه نقش گوينده پررنگ تر از برنامه ساز باشد. 

وي برگزاري جشنواره و اجلاس راديو را فرصتي براي تعامل و ارتباط دو سويه اساتيد و پژوهشگران حوزه ارتباطات به ويژه در حوزه رسانه دانست و تاكيد كرد: اين جشنواره و اجلاس فرصتي براي به اشتراك گذاشتن تجربيات و پژوهش هاي صورت گرفته در حوزه ارتباطات و رسانه است.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن