تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش صادرات گمرکات استان گلستان 7 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارزش صادرات گمرکات استان گلستان 7 درصد افزایش یافت گنبدکاووس - مدیرکل گمرکات استان گلستان گفت: ارزش کالاهای صادراتی استان در یک سال گذشته، 225 میلیون و 303 هزار و 559 دلار بود که نسبت به سال قبل از ان نیز 7 درصد افزایش یافته است.


ˈشهریار شهریاریˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: میزان کالاهای صادراتی 268 میلیون 171 هزار و 966 کیلوگرم بود که نسبت به مدت مشابه قبل از نظر وزنی 34 درصد کاهش نشان داشته است.
وی عمده اقلام صادراتی استان گلستان را آهن آلات، مصنوعات پلاستیکی و ملامین ، مواد غذایی، رب گوجه فرنگی، سیمان، گوشت مرغ ، مصنوعات فلزی تخم مرغ و اشیای پلی اتیلنی نام برد.
مدیر کل گمرکات گلستان گفت: کشورهای مقصد صادرات به ترتیب میزان صادرات ترکمنستان، عراق، افغانستان، قزاقستان، پاکستان ، تاجیکستان ، مالزی ، امارات متحده عربی ، روسیه ، تایوان ، هنگ کنگ ، ویتنام ، ترکیه ، کویت ، گرجستان ، ازبکستان ، اکران ، ارمنستان و تونس بوده است.
وی افزود: مبادی صادراتی گمرکات استان گلستان هم شامل گمرک اینچه برون، پایانه صادراتی گنبدکاووس، گمرک بندرترکمن و پایانه صادراتی گرگان است.
مدیر کل گمرکات استان گلستان میزان واردات کالا در یک سال گذشته را 8 میلیون و 391 هزار و 861 کیلوگرم و به ارزش 20 میلیون و 882 هزار و 445 دلار اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 18 درصد و از نظر ارزش نیز 7 درصد کاهش نشان می دهد.
به گفته شهریاری، ارزش هر کیلوگرم کالای وارداتی 12 ماه دو و نیم دلار بوده در حالی که سال گذشته معادل 9/1 دلار بوده است.
وی، کشورهای مبدا واردات را به ترتیب چین، پاکستان، ترکمنستان ، ایتالیا، ترکیه ، امارات متحده عربی ، آلمان، اکراین ، ازبکستان ذکر کرد.
شهریاری افزود: اقلام عمده وارداتی در این مدت شامل وسایل نیمه هادی حساس در برابر نور و دیودهای ساطع نور غیر از پانل های خورشیدی، برنج ماشین آلات پرس، پروفیل یو پی وی سی ، سیستم کنترل و مونیتورینگ ، فریم هالوژن و.. بوه است.
گمرگ اینچه برون تنها گمرک زمینی استان گلستان به ترکمنستان که نزدیکی 75 کیلومتری مرکز شهرستان 326 هزار نفری گنبدکاووس قرار دارد.
/622/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن