تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: زدوبندهای مافیایی درخرید و فروش ذرت دشت مغان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: زدوبندهای مافیایی درخرید و فروش ذرت دشت مغان تهران - ایرنا - عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس، گفت: بذر ذرت دشت مغان باید با قیمت مصوب 55 هزار ریال خریداری و در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد اما به علت وجود مافیا و زدوبندها، این محصولات 50 هزار ریال خریداری و با نرخ دو برابری فروخته می شود.


حبیب برومند داشقاپو در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت افزود: بذر ذرت تولیدی دشت مغان بر اساس قراردادی که به امضای معاون وزیر جهادکشاورزی رسیده است باید با قیمت مصوب 55 هزار ریال توسط بخش خصوصی خریداری و در اختیار تولیدکنندگان در کشور قرار گیرد اما به علت وجود مافیا و زدوبندهای برخی کارکنان زیر مجموعه جهادکشاورزی با شرکت عامل، بذر ذرت تولیدی دشت مغان توسط شرکت نیمه دولتی با قیمت 50 هزار ریال خریداری و به قیمت 110 تا 120 هزار ریال در اختیار سایر تولیدکنندگان کشور قرار می گیرد .
نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات بیشتر نحوه تولید و فروش ذرت بذری در منطقه دشت مغان، افزود: نیمی از ذرت بذری مورد نیاز کشور با مجوز و نظارت وزارت جهادکشاورزی در دشت مغان تولید و از این منطقه به سراسر کشور توزیع می شود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه مقصر اصلی این اتفاقات یکی از معاونان وزیر جهادکشاورزی در دولت قبلی است، افزود: برای جلوگیری از این تخلفات که به ضرر تولیدکنندگان است ،پیگیری های زیادی انجام دادم، اما مسئولان وزارتخانه زیر بار نرفته و گفتند که ذرت بذری با قیمت مصوب خریداری و توزیع می شود.
اول**1516
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن