تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده بیجاردر مجلس:دستمزد سال 93کارگران با تورم موجود،تناسبی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده بیجاردر مجلس:دستمزد سال 93کارگران با تورم موجود،تناسبی ندارد بیجار - ایرنا - نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان دستمزد تعیین شده کارگران برای سال 1393، تناسبی با میزان تورم موجود در بازار اقتصادی کشور ندارد و لازم است در آن تجدید نظر شود.


به گزارش ایرنا،ˈ سید محمد بیاتیانˈشامگاه سه شنبه در دیدار تعدادی از کارگران شهرک صنعتی بیجار افزود:
وی درباره تعیین حداقل دستمزد سال 93 گفت: دستمزد 608 هزار تومانی، مشکل معیشتی خانوارهای کارگری را حل نمی کند البته مشکلات کارفرمایان و بخش تولید را نیز درک می کنم، بنابراین باید مشکل بیماری در بخش های مختلف اقتصادی کشور را به طور ریشه ای حل کرد و این به زمان نیاز دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هر ساله در زمان تعیین حداقل دستمزد برای کارگران، مشکلات معیشتی خانواده کارگران و مسایل جاری جامعه کارگری مطرح می شود، اما در پایان موضوع با چند درصد افزایش دستمزد سالانه پایان می یابد و مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان به زمان بعدی محول می شود.
بیاتیان افزود: در بخش تولید و صنعت،الزامات و مشکلات جدی وجود دارد و از بخش های تولیدی و بنگاه های اقتصادی کشور به اندازه کافی حمایت نمی شود، اما این موضوعات دلیل قانع کننده ای برای خانوارهای کارگری نیست و نمی تواند اعضای یک خانواده ای که دچار مشکلات بیماری و هزینه درمانی گزاف شده، را قانع کند.
وی ادعا کرد: افزایش 25 درصدی دستمزد برای سال 93 در حالی که تورم به حدود 50 درصد رسیده، تنها می تواند جایگزین عقب افتادگی اقتصاد خانوارهای کارگری در سال 92 باشد و نباید فراموش کرد سال 93تورم مخصوص به خود را تحمیل خواهد کرد.
دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی رویه، و بازارهای مرزی که بیشتر در مسیر خلاف ضوابط حرکت می کنند موجب شده، تولیدات داخلی آسیب ببیند و به تبع مراکز تولیدی
در فروش،دچار مشکل شوند، این موضوع دامن قشرکارگر را می گیرد.ک/3
7350/533/640
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن