تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت نگاهی غیرامنیتی به فعالیت های زنان در نهادهای غیردولتی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهوری: دولت نگاهی غیرامنیتی به فعالیت های زنان در نهادهای غیردولتی دارد تهران- ایرنا- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: آنچه همواره مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار دارد نگاه مثبت و غیر امنیتی به فعالیت های زنان در سازمان ها و نهادهای غیر دولتی است؛ چرا که این سازمان ها به عنوان واسطه بین مردم و دولت می توانند نقش مهمی ایفا کنند.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شهیندخت مولاوردی روز شنبه همزمان با اولین روز از هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در جریان بازدید از موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) این سخنان را بیان کرد.
وی با اشاره به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ برای سال جدید گفت: اعتقاد راسخ داریم که با مشارکت ، همراهی و همکاری زنان در این عرصه، شاهد تحقق اهداف و سیاست های پیش رو باشیم.
مولاوردی با اشاره به تلاش معاونت امور زنان و خانواده برای برطرف کردن آسیب های اجتماعی تاکیدکرد: دغدغه رسیدگی به مشکلات خانواده و آسیب های اجتماعی صرفا تنها وظیفه یک قوه نیست، بلکه وظیفه ای همگانی و مربوط به همه افراد جامعه است .
موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی وابسته به سازمان بهزیستی کشور است.
سیام(1)9254**1449
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن