تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815205859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت پاسخگوي نگراني هاي مردم باشد / نبايد گام دوم هم مسير گام نخست شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸ب.ظ)
دولت پاسخگوي نگراني هاي مردم باشد / نبايد گام دوم هم مسير گام نخست شود بحث عزم ملي که مقام معظم رهبري به آن اشاره داشتند، همان همکاري مردم است / قول رئيس جمهور و کابينه يازدهم مبني بر اجرا شدن گام دوم با شيب مناسب است.
حميدرضا عزيزي فارساني عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس درخصوص نگراني هاي مجلس از اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها، به خبرنگار خبرگزاري موج اظهارداشت: مهمترين دغدغه ناشي از اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها، هم مسيري فاز دوم با گام نخستي است که دولت گذشته در اجراي آن موفق عمل نکرد.
وي ادامه داد: عدم تحقق تورم 25درصدي دولت و تخصيص نامناسب يارانه ها به بخش هاي مختلف جامعه اعم از توليد و درمان نيز از ديگر نگراني هاي نمايندگان ملت است.
نماينده مردم فارسان،‌ اردل، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي درخصوص شيب افزايش نرخ حامل هاي انرژي نيز گفت: با توجه به قول رئيس جمهور و کابينه يازدهم مبني بر اجرا شدن گام دوم با شيب مناسبي که مردم متضرر نشوند، خوشبين هستيم و از دولت مي خواهيم که پاسخگوي اين نگراني نمايندگان ملت هم باشند.
اين نماينده مجلس درخصوص تاثير حذف مردم از دريافت يارانه نقدي نيز اظهارکرد: بحث عزم ملي که مقام معظم رهبري به آن اشاره داشتند، همان همکاري مردم بود، اگر تعداد افرادي که براي دريافت يارانه نقدي بالا باشد طبيعتا مي توان با انتقال اين مبلغ به بخش توليد، زمينه راهگشاي بسياري از مشکلات را فراهم آورد.
وي افزود: مردم کشورمان در تمامي صحنه ها حامي و پشتيبان دولت بودند ، از همين سو اين تفکر وجود دارد که بارديگر با خودحذفي با استقبال مناسبي برخوردار شود و با تحقق اين درآمدها دولت بتواند بخش زيادي از مشکلات زيرساختي کشور را رفع کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن