تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های علمی حوزوی بانوان باید گسترش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله مقتدایی: فعالیت های علمی حوزوی بانوان باید گسترش یابد قم ـ ایرنا ـ رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران بر گسترش فعالیت های علمی ،حوزوی بانوان برای پاسخ به نیازهای جامعه اسلامی تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈمرتضی مقتداییˈ روز شنبه در جلسه معارفه رییس جامعه الزهرا(س) درقم با بیان اینکه امروز حتی در خارج از کشور شاهد تاسیس مدارس علمیه ویژه خواهران هستیم افزود: تاسیس این مدارس پاسخگوی نیازهای فزاینده به معارف اسلامی در سراسر جهان است.
وی با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به مدارس علمیه خواهران افزود: ایشان برای انجام بهتر امور برای حوزه خواهران و جامعه الزهرا(س) شورای سیاستگذاری مستقل تشکیل دادند.
مقتدایی با قدردانی از زحمات مدیر سابق جامعه الزهرا(س) افزود: مدیر جدید این مجموعه نیز فردی با سابقه مثبت و فعالیت در زمینه های مختلف اجرایی در حوزه های علمیه است که برای ایشان آرزوی توفیق داریم.
وی با یادآوری زحمات هیات موسس جامعه الزهرا(س) از جمله آیات مشکینی، فاضل لنکرانی و موسوی اردبیلی افزود: تدبیر امام(ره) برای تاسیس این موسسه و تلاش اعضای موسس باعث بالندگی و رشد این مجموعه علمی شده است که اکنون ثمره آن را مشاهده می کنیم.
جلسه معارفه رییس جدید جامعه الزهرا(س) با حضور علما، اساتید و طلاب حوزه های علمیه و طلاب خواهر جامعه الزهرا برگزار شد.
دراین آیین ضمن معرفی حجت الاسلام ˈسید سجاد هاشمیانˈ به عنوان رییس جدید این مجموعه علمی حوزوی ، از خدمات سی ساله حجت الاسلام ˈسید محمد رضا طباطباییˈ قدردانی شد.ک/2
569/ 550/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن