تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814740885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا ذخایر انقلاب اسلامی و بهترین الگو برای جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: شهدا ذخایر انقلاب اسلامی و بهترین الگو برای جامعه هستند شهرری-ایرنا- جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت: شهدا، جانبازان و خانواده معزز شاهد ذخایر انقلاب اسلامی و بهترین الگو برای جامعه هستند.


جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش، خالق عزت ملی ایران را شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس خواند و تأکید کرد: امروز عزت ملی ما مرهون بذر خون شهدا، فداکاری جانبازان، صبوری خانواده شهدا و استقامت آزادگان است.
امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» خدمت امروز به خانواده های شهدا و ایثارگران را یک رسالت ویژه توصیف کرد و بر درک عمیق نسبت به این قشر و سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران تأکید کرد.
وی برخورد صبورانه و گوش دادن به سخنان این قشر، ایجاد ابزارهای مناسب برای ارتباط هوشمند و نزدیک تر با خانواده شهدا و ایثارگران و تقویت مسائل فرهنگی و اعتقادی را از مهمترین شیوه های ارتباط مناسب با قشر ایثارگر خواند.
جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عزت ملی ما در گرو خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، افزود: اگر واقعا به نص صریح سخنان حضرت امام (ره) اعتقاد داریم که شهدا ولی نعمت ما هستند، خانواده شهدا و ایثارگران نیز ولی نعمتان ما هستند لذا در خدمت گزاری به آنها کوشا باشیم.
امیر سرتیپ حیدری افزود: جهاد در راه خدا مراتب والایی دارد. قطعا آن کسی که در راه خدا به شهادت رسیده جایگاهش بالاتر از تصورات ماست اما اجر خدمت به خانواده شهدا هزاران بار بالاتر از خدمت به خود شهیدان است.
در ادامه این جلسه امیر سرتیپ دوم «داود کاظمی» رییس اداره امور ایثارگران ارتش نیز افزود: شهدا و خانواده های معزز آنها با ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی با خدا معامله کردند و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت کرده اند.
وی با اشاره به نقش همسران شهدا در تربیت فرزندان شهدا اظهار داشت: همسران شهدا در نبود پدر، فرزندان خود را به نحو احسن تربیت کردند که این خود شاهدی بر فداکاری،ایثار و گذشت همسران شهدا است.
امیر کاظمی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و48هزار شهید والا مقام ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: آنچه که هویت ایرانی را مشخص می کند انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و شهدا هستند و بالاترین هویت انقلاب همین است.
وی با تأکید بر لزوم پاسداشت حرمت خون شهداء افزود: امیدوارم خداوند متعال توفیق گام برداشتن در صراط شهدات و صیانت و پاسداری از خون شهدا را به همه ما عطا کند.
رییس اداره امور ایثارگران ارتش ، فرهنگ جهاد و شهادت را رمز عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی متعهد و پایبند از ارزش های انقلاب بودند و هر آن چه داریم به برکت خون شهداست.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در جایگاه بسیار والا و عالی قرار گرفته اند و ملت ایران هم قدردان عرصه ایثار و شهادت هستند و خانواده های معظم شهدا به برکت خون شهدا و عنایت امام راحل و عظیم الشأن و مقام معظم رهبری و مسئولین، جایگاه بسیار معززی دارند.
کاظمی با بیان اینکه نام و یاد مبارک شهدا همواره زنده است خاطر نشان کرد: شهدا با خون خودشان با خداوند متعال تجارت بزرگی کردند و جانشان را با خداوند معامله کردند و با خون خودشان زمینه سربلندی و اعتلای ایران اسلامی را فراهم کردند.
وی با تأکید بر لزوم تکریم بیش از پیش خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: همه ما مدیون جامعه ایثارگری بوده و هر چه توان داریم باید برای حمایت از خانواده های معظم شهدا به کار بریم که این وظیفه همه ما را در قبال این همه ایثار و فداکاری و عزتی که شهدا دادند سنگین می کند.
در پایان این مراسم با حضور فرماندهان ارتش از خانواده شهدا و جانبازان ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد .
687 **7029
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن