تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ضمن رعایت حقوق یکدیگر و با شناخت از برنامه های دولت از آن حمایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم ضمن رعایت حقوق یکدیگر و با شناخت از برنامه های دولت از آن حمایت کنند تهران بزرگ-ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مردم باید ضمن احترام به حقوق یکدیگر نسبت به برنامه هایی که دولت برای اصلاح امور در پیش گرفته شناخت پیدا کرده و از آنها حمایت کنند.


ˈشهاب الدین چاووشیˈ روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پایبندی به اخلاق، حقوق جامعه و حقوق عموم مردم و آگاهی از برنامه هایی که دولت برای اصلاح امور انجام می دهد، می تواند کمک کند در عرصه فعالیت های ملی جامعه یک تحول جدی رخ دهد.
وی با بیان این که اقتصاد و فرهنگ دونکته مهم و کلیدی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: پسوندعزم ملی و مدیریت جهادی نیز باید مکمل این دو نکته مهم باشد.
چاوشی اظهار کرد: اجرای ناقص مرحله اول قانون هدفمندی یارانه ها در سال های گذشته باید به طور مجدد بازنگری، تصحیح و هدایت شود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: دغدغه مقام معظم رهبری این بوده که معیشت جامعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد و درسایه اصلاح اقتصاد این امر ممکن خواهد بود.
چاووشی گفت: مرحله دوم قانون هدفمندی در واقع همان تکمیل مرحله اول است که کامل اجرا نشده و اکنون در دستور کار دولت قرار گرفته و هماهنگی های آن در سراسر کشور انجام گرفته است.
وی افزود: امیدواریم بخشی از افراد جامعه که نیازمند نیستند با انصراف از دریافت یارانه به اقتصاد ملی کمک کنند و اجازه دهند با این کارامکاناتی در اختیار دولت قرارگیرد تا به مدیریت مسایل کلان جامعه بپردازد.
چاووشی بیان کرد: برنامه هایی که دولت در مسیر اصلاح اقتصاد جامعه در پیش گرفته یک نمود آن ارائه به موقع قانون بودجه سال جاری به مجلس شورای اسلامی بود که برای اولین بار در هشت سال گذشته بودجه سروقت معین خود ارایه شد .
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: تهیه به موقع لایحه بودجه و تصویب به موقع آن توسط مجلس شورای اسلامی نشانگرشکل گیری یک نظم و انضباط مالی در کشور است.
چاووشی اظهار کرد: بودجه انقباضی است و می تواند درآمدهای ملی را سامان داده درعین آنکه می تواند اقشار آسیب پذیر را حمایت کرده واز ریخت و پاش های زائد جلوگیری کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان این مطلب که اقتصاد بدون فرهنگ، اخلاق و پایبندی به ارزش های اخلاقی اقدامی بی نتیجه خواهد بود گفت: شکوفایی اقتصاد باید متکی به اخلاق و فرهنگ جامعه باشد.
وی با اشاره به این مطلب که عزم ملی همان خواست و اراده مردم است، افزود: دولت برنامه ها را مشخص کرده و تحقق این برنامه ها مشروط به حمایت مردم است و دولت وظیفه دارد برای پیشبرد این برنامه ها مدیریت جهادی داشته باشد.
چاووشی با بیان این مطلب که نظام اداری موجود و نظام بروکراتیک پاسخگوی تحول بزرگ اقتصادی و فرهنگی نخواهد بود، افزود: بنابراین تحول اداری و یافتن شیوه های مدیریت جهادی و ایثارگرانه که درعین حال سیستماتیک است و بتواند هزینه ها را کاهش داده و سرعت کارها را افزایش دهد و رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد، نیز ضروری است.
تهرام/9977/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن