تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798298419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت اهواز:نغمه های شوم انحلال ارتش با تیزبینی و دوراندیشی امام راحل خنثی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت اهواز:نغمه های شوم انحلال ارتش با تیزبینی و دوراندیشی امام راحل خنثی شد اهواز- ایرنا- امام جمعه موقت اهواز با گرامیداشت 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، گفت: نغمه های شوم انحلال ارتش توسط ضد انقلاب و ایادی استکبار جهانی با تیزبینی و دوراندیشی امام راحل خنثی شد و این کلمه طیبه در خدمت ملت و اهداف بلند انقلاب اسلامی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، آیت اللهˈسیدابوالحسن حسن زادهˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: با پیام پیامبرگونه امام عزیز و فقید انقلاب اسلامی مبنی بر ماندن و تقویت ارتش جمهوری اسلامی ، ارتش توانست در اوایل انقلاب اسلامی مقتدرانه با عوامل ضدانقلاب و گروهک های تروریستی برخورد کند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ارتش بخوبی از تمامیت ارضی کشور دفاع کرد و اجازه نداد دشمن بعثی به اهداف شوم خود برسد.
خطیب جمعه موقت اهواز با تجلیل از 48هزار شهید ارتش و فرماندهان شهید فکوری ، کشوری ، صیاد شیرازی ، شیرودی ، اردستانی و فلاحی یاد و خاطره آنان و همه فرزندان این مرزو بوم که با جانفشانی و ایثار خود ، میهن اسلامی را سرافراز کردند تجلیل نمود.
آیت الله حسن زاده به سالروز شهادت شهید قره نی از فرماندهان ارتش توسط گروهک منحرف فرقان اشاره کرد و گفت: اساس فکری گروهک فرقان ، اسلام منهای روحانیت بود و این کج فهمی و عناد آنان با روحانیت ، سبب به شهادت رساندن شهید مطهری و شهید مفتح شد.
وی به اول اردبهشت ماه سالروز فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: دشمنی استکبار با نهاد عزیز سپاه نشان می دهد این نهاد مقدس و یادگار امام همچنان در صراط مستقیم است و اگر سپاه نبود استکبار جهانی به اهداف خود در شکست انقلاب اسلامی می رسید.
امام جمعه موقت اهواز قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر و راهیابی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر را تبریک گفت و افزود: ورزش اصالتاˈ یک مساله فرهنگی است از این رو انتظار می رود ورزشگاه های ما مظهر اخلاق و روح جوانمردی باشند.
وی به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: استان خوزستان می تواند در اقتصاد و فرهنگ پیشگام باشند ، نقش صنعت ، کشاورزی ، نفت و گاز خوزستان در کنار پنج میلیون نفری که از سراسر کشور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان می آیند(راهیان نور) دو عنصر مهم اقتصاد و فرهنگ است.
امام جمعه موقت اهواز به طرح مقام معظم رهبری در نوسازی 550هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اشاره کرد و از مسوولان اجرایی کشور و استان خواست این طرح که می تواند نقش کلیدی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان داشته باشد دنبال کرده و آن را به سرانجام برسانند.
وی در خطبه اول نماز با دعوت از خود و عموم مردم به رعایت تقوای الهی ، سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) و روز زن را تبریک گفت و افزود:حضرت فاطمه (س) الگوبی کامل در همه اعصار برای بانوان است و همه باید به سیره عملی آن حضرت اقتدا کنند.
آیت الله حسن زاده با بیان اینکه هیچ بانویی به مقام و منزلت حضرت صدیقه طاهره(س) نمی رسد به برخی فضایل و مکارم اخلاقی آن حضرت از جمله زهد ، عفت ، پاکدامنی در کنار تربیت فرزندانی که مسیر هدایت بشر را هموارکردند اشاره کرد و گفت: خود باختگی در برابر فرهنگ منحط غرب نشانه دوری از سیره عملی حضرت فاطمه (س) است.ک/3 646/642
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن