تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804651532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت قزوین: قدرت دفاعی ما در رده قدرت های برتر دنیا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت قزوین: قدرت دفاعی ما در رده قدرت های برتر دنیا است قزوین - ایرنا - امام جمعه موقت قزوین گفت: قدرت دفاعی ما امروز در رده قدرت های بزرگ دنیا مورد تحلیل قرار می گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین سید ˈمحمدحسن ابوترابی فردˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به 29 فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش ایران تکیه گاهی قدرتمندی برای نظام اسلامی و یکی از مولفه های اقتدار کشور است.
وی با اشاره به اینکه از آغاز انقلاب اسلامی، استکبار جهانی چند هدف را با دقت در دستور کار خود قرار داده بود که یکی از اهداف آنان انحلال ارتش بود، اظهارکرد: در آن مقطع حساس، انقلاب نوپای اسلامی در معرض تهدید دشمنان داخلی و خارجی و نیازمند نیروی نظامی قدرتمند بود که شعار انحلال ارتش و ایجاد ارتش خلقی از سوی منافقان داده شد، به طوری که آنان افسران و درجه داران دلسوز را عامل بیگانه نامیده و در نگاه مسوولان و مردم تخریب می کردند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اضافه کرد: این در حالی بود که فداکاری، ایمان و پایبندی آنان به آرمانهای انقلاب نوپای اسلامی بسیاری از ارتشیان و درجه داران در همان زمان مشهود بود و امام راحل نیز با هوشمندی از ارتش حمایت کردند.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز از یک نیروی بازدارنده و قدرت نظامی دفاعی برخوردار می باشد، افزود: ما به هیچ وجه به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیستیم و کسانی باید بدنبال آن باشند که برای بقای خود و یا ایجاد ناامنی در جهان تلاش می کنند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکیدکرد: ما هیچ نیازی به سلاح هسته ای نداشته و درصدد خلق ناامنی هم نیستیم بلکه به گسترش امنیت فکر می کنیم چرا که قرآن کریم هم می فرماید ˈهرقدر می توانید نیروی خود را افزایش دهید و مقتدر باشیدˈ.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دنیا بداند که جمهوری اسلامی هرگز در اندیشه کشور گشایی نیست و قدرت نظامی ما تنها برای بازدارندگی است و این درحالیست که بنا به دستور رهبر معظم انقلاب ساخت و داشتن سلاح هسته ای حرام است و این یک فتوای شرعی و اطاعت از آن واجب و تخطی از آن حرام است.
وی به عزم و اراده آمریکا و متحدانش مبنی بر جلوگیری از پیشرفت کشورمان در دستیابی به چرخه سوخت و فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: برای این منظور آنان جبهه قدرتمند سیاسی را تشکیل دادند تا اجازه ورود ایران به کلوپ هسته ای خود را ندهند، اما موفق به انجام این کار نشدند.
خطیب جمعه قزوین، تحریم اقتصادی، تحریم بانک مرکزی و فروش نفت را از جمله اقداماتی برشمرد که آمریکاییان برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی به بهانه متوقف ساختن فعالیت های صلح آمیز هسته ای انجام دادند که در نهایت نیز تن به مذاکره با ما را دادند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: تنها راه باقیمانده برای آمریکا و متحدانش مذاکره با ایران بعنوان یک قدرت هسته ای و بازیگر قدرتمند در منطقه و جهان و آن هم بصورت برابر و متوازن است.
627/ 614/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن