تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قشم:نظام سیاسی اجتماعی اسلام موافق حضور زن در اجتماع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قشم:نظام سیاسی اجتماعی اسلام موافق حضور زن در اجتماع است قشم – ایرنا – امام جمعه قشم گفت: نظام سیاسی اجتماعی اسلام موافق حضور زن در اجتماع است و در صدر اسلام و همچنین در دوران انقلاب اسلامی، زنان دوش به دوش مردان در میادین مختلف اجتماعی حضور یافته اند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: ولی مهم ترین نقش زن همسرداری و مادری است و اگر زنان به هرعلتی از ایفای این نقش باز بمانند، جامعه دچار تشتت و از هم پاشیدگی می شود.
به گفته وی جایگاه زن در جامعه به مثابه جایگاه معلم و مربی در جامعه است و همه کسانی که در جامعه بشری به درجات عالیه رسیده اند، محصول تربیت مادرانی هستند که تمام وجودشان وقف تربیت فرزندشان شده است.
وی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز میلاد دخت پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه(س)، آن حضرت را کامل ترین زن و مادر در تاریخ بشریت خواند و خواستار پیروی زنان و مادران ایرانی از سیره آن حضرت شد.
خطیب نماز جمعه این هفته قشم همچنین 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و شهادت افزون بر 48هزار نفر از ارتشیان و وجود افزون بر 200هزار نفر جانباز ارتشی را نشانه ای روشن از مردمی بودن ارتش دانست.
وی همچنین با گرامیداشت دوم اردی بهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را حافظ اصلی انقلاب خواند و گفت: بعد از انقلاب هرجا که مشکلی برای کشور پیش آمده است، آنجا سپاه حضور پیدا کرده و از انقلاب، کشور و مردم دفاع کرده است.
حجت الاسلام جوکار به سالروز انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: امسال فرهنگ، مهم ترین بخش در فعالیت های دولتی و غیر دولتی باید باشد و کشور بیش از هرزمان دیگر نیازمند تقویت فرهنگ است.
به گفته وی همانطور که مردم با تربیت صحیح فرزندشان در خانواده می توانند به تقویت فرهنگ جامعه کمک کنند، مسئولان نیز بخصوص در دبیرستان ها و دانشگاه ها با برنامه ریزی و تدبیر شایسته، مانع رواج برخی رفتارهای مخالف فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در مراکز آموزشی شوند.
وی ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته مشاغل بر ضرورت تقویت و گسترش کارآفرینی در جامعه بخصوص درمیان جوانان تاکید کرد و خواستار آشنا ساختن جوانان با مشاغل مورد نیاز در سطح جزیره قشم از طریق انتشار لیست این مشاغل و ارائه آن در سطح عمومی از سوی مسئولان ذیربط شد.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن