تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821220661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: پیشرفت نیروهای مسلح حیرت آور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان: پیشرفت نیروهای مسلح حیرت آور است اصفهان – ایرنا – استاندار اصفهان با اشاره به ممانعت و بخل نظام سلطه نسبت به ایران اسلامی، گفت: در چنین شرایطی پیشرفت های گسترده نیروهای مسلح حیرت آور است.


به گزارش ایرنا، رسول زرگر پور روز جمعه در مراسم روز ارتش در اصفهان گفت: عزت و سربلندی و تمامیت ارضی ایران اسلامی مرهون فداکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: ارتش در نخستین روزهای تجاوز رژیم بعثی به ایران با یکصد فروند هواپیما لرزه بر اندام دشمن انداخت و نشان داد ایران سرزمین شیران است.
استاندار اصفهان گفت: همکاری، هماهنگی و مشارکت کم نظیر نیروهای مسلح ایران منشور اطمینان بخشی امنیت را فراروی ملت ایران قرار داده است.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح با بهره گیری از امکانات روز، ایجاد آمادگی های لازم، دستیابی به پیشرفت های روز، تحول و سازماندهی نوین متناسب با تهدیدات در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی قدرت بازدارندگی برای ایران اسلامی بوجود آورده اند.
زرگرپور گفت: اقتدار، صلابت و قدرت تاثیر گذاری منطقه ای و فرامنطقه ای جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت ملت، ارتش و سایر نیروهای مسلح است.
وی تصریح کرد: وحدت راهبردی نیروهای مسلح و همکاری آنها برای حفظ تمامیت ارضی، دفاع از ارزشها و صیانت از ملت و مصالح ملی دژ تسخیر ناپذیری در برابر دشمنان است.
استاندار اصفهان گفت: این دژ نفوذ ناپذیر، دشمن و اتاقهای فکر آنان را از دستیابی به اهداف شوم نظام سلطه نا امید کرده است.
وی گفت: امروز نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم کل قوا بیش از هر زمان در صحنه دفاع آماده اجرای ماموریت های خود در دفاع از اسلام، انقلاب و کشور هستند و چون سدی مرصوص در مقابل دشمنان هستند.
زرگرپور با بیان اینکه یکی از ویژگی های ارتش مردمی بودن آن است، افزود: ارتش به دلیل مجاهدت های بسیار مورد تکریم مردم و از این پشتوانه غنی برخوردار است.
وی با اشاره به پیشرفت های حیرت آور نیروهای مسلح گفت: این پیشرفت ها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و جوشش استعدادهای شگفت آور جوانان این سرزمین است.
استاندار اصفهان با اشاره به نامگذاری سال 93 به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: نیروهای مسلح الگوهای خوبی در زمینه مدیریت جهادی هستند که در راه اسلام جان خود را فدا و منافع جامعه را بر آن ترجیح دادند.
/7134/پ/ 607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن