تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820526046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده پدافند هوایی اصفهان: تولید دانش در نیروهای مسلح، مدیریت جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده پدافند هوایی اصفهان: تولید دانش در نیروهای مسلح، مدیریت جهادی است اصفهان- ایرنا- فرمانده پدافند هوایی ارتش مرکز اصفهان با اشاره به لزوم انتقال و تولید دانش گفت: تولید دانش در ارتش و نیروهای مسلح نوعی مدیریت جهادی و جهاد اقتصادی است.


امیر سرتیپ دوم ˈابوذر جوکارˈ روز سه شنبه در نشست خبری فرماندهان ارتش در منطقه اصفهان، ضمن گرامیداشت خاطره شهیدان صیاد شیرازی و آوینی اظهار کرد: بایستی مجموعه فعالیت های نیروهای مسلح و ارتش در جهت افزایش میزان اتکا به تولیدات دانش بنیان داخلی و کاهش آسیب پذیری در دو بخش فرهنگی و اقتصادی صورت بگیرد.
وی گفت: یکی از سازمان هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به سمت و سوی جهاد و مقاومت اقتصادی حرکت کرد نیروهای مسلح است.
وی ایجاد بخشی با نام اداره تحقیقات و جهادخودکفایی در ارتش و نیروهای مسلح را نشات گرفته از مدیریت جهادی و جهاد اقتصادی خواند و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران می تواند ارائه کننده الگویی برای سازمان ها و دستگاه های اجرایی باشد.
فرمانده پدافند هوایی ارتش مرکز اصفهان تصریح کرد: با اطمینان به ملت ایران می گوییم که ارتش، نیروهای مسلح، هوانیروز و پدافند هوایی مقتدرانه، آمادگی و قابلیت مقابله با هرگونه حمله نظامی را دارند.
همچنین فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان در این نشست گفت: همه خلبانان و نیروهای این پایگاه آموزش دیده و استخدامی پس از انقلاب اسلامی ایران هستند و این قطع وابستگی به کشورهای دیگر، بزرگترین درس برای نسل سوم و چهارم پس از انقلاب است.
امیر سرتیپ دوم خلبان ˈمسعود روزخوشˈ ادامه داد: در تمام مانورهای روز ارتش یگان های نمونه به نمایش گذاشته می شود که بیانگر وجود قطره ای از دریای عظیم تجهیزات و امکانات دفاعی و نظامی کشور است.
همچنین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان در این نشست خبری گفت: تقویت مهارت های دینی و سیاسی یکی از رسالت های ذاتی عقیدتی- سیاسی ارتش است که در میان کارکنان، خانواده و فرزندان آنها همواره در حال ارتقاء است.
حجت الاسلام ˈسید عباس قرشیˈ اضافه کرد: مجموعه های فرهنگی و مذهبی با برنامه هایی شامل قرآن و اخلاق، تفسیر، عقاید، فنی و حرفه ای و آمادگی سازی سیاسی در مجتمع های مسکونی کارکنان ارتش راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون بیش از 300 کلاس برای کارکنان ارتش و خانواده آنها برگزار می شود، افزود: فرزندان کارکنان ارتش نیز در مانور روز ارتش در 29 فروردین رژه می روند.
پ / 7131/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن