تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا ایمنی و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی با مدیریت جهادی عملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: ارتقا ایمنی و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی با مدیریت جهادی عملی است تهران - ایرنا - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تنها با استفاده از مدیریت جهادی و قرار دادن اخلاق، ایثار و برنامه ریزی مناسب می توانیم در جهت ارتقا ایمنی و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی کشور، در راستای تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گام برداریم.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان اظهار داشت: مطابق معمول هر سال مسیر کلی نظام توسط مقام معظم رهبری مشخص می شود که با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نقش سازمان هواپیمایی کشوری در این سال مضاعف شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی خطاب به مدیران سازمان هواپیمایی کشوری گفت: انتظارات مردم از این سازمان و مجموعه صنعت هوانوردی روز به روز بیشتر خواهد شد و بر همین اساس ضروری است تا در سال جاری گام های بلندتری برداشته و با برنامه ریزی مناسب اهداف پیش بینی شده برای صنعت در حوزه های فرهنگی و اقتصادی را محقق کنیم.
وی بر تاثیر گذاری حوزه حمل و نقل هوایی بر بخش های فرهنگی کشور، به رغم اقتصادی بودن این بخش اشاره کرد و گفت: تا زمانی که حمل و نقل توسعه نیابد، حوزه های دیگر نمی تواند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: فرهنگ برگرفته از مدیریت جهادی است و مدیریت جهادی نیز مستلزم اخلاق، ایثار و برنامه ریزی است و بر همین اساس ضروری است با قرار گیری این مولفه ها در کنار یکدیگر و ایجاد هم افزایی با استفاده از مهارت ها در جهت ارتقا صنعت حمل و نقل هوایی گام برداریم.
جهانگیریان با اشاره به برخی تفاوت های صنعت حمل و نقل هوایی ایران با سایر نقاط جهان خاطر نشان کرد: کشور ما همواره در معرض تهدید قرار دارد و هر کشوری که خواستار ارتقاست با مشکلاتی روبه رو خواهد بود و بر همین اساس چنانچه بخواهیم این تفاوت ها را کاهش دهیم و به عنوان الگو در جهان مطرح شویم باید با برنامه ریزی صحیح و دقیق از توان و نیروی انسانی موجود استفاده حداکثری را داشته باشیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تاکید کرد: برای پیاده کردن الگوی اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی در سازمان هواپیمایی کشوری باید در گام اول به ظرفیت های موجود توجه کرد تا از تجربیات و نیروی انسانی موجود استفاده بهینه ببریم.
وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر در بخش نرم افزاری که نقطه قوت صنعت به شمار می رود ابراز داشت: تنها با استفاده از ظرفیت های موجود نمی توان به اهداف ترسیمی دست یافت بلکه با برنامه ریزی مناسب که پلی میان ظرفیت ها و اهداف به شمار می رود می توان ظرفیت های موجود را عملی کرد.
جهانگیریان اظهارداشت: صنعت حمل و نقل هوایی در دنیا پنج درصد تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد اما در کشور ما این سهم حدود 2.5 درصد است که برای رسیدن به استانداردهای جهانی با توجه به زیرساخت های فعلی باید اهتمام ویژه ای صورت گیرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: یکی از نقاط ضعفی مهمی که در صنعت وجود دارد محدودیت ناوگان است و ما از یک سوم زیرساخت ها استفاده می کنیم این در حالی است که از ناوگان هوایی کشور 100درصد استفاده می شود به همین منظور باید تلاش کنیم با ورود ناوگان هوایی جدید بتوانیم بخشی از عقب ماندگی این صنعت را جبران کنیم.
اقتصام(1)1108**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن