تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پاوه: تندروی جامعه ما را در آینده تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه پاوه: تندروی جامعه ما را در آینده تهدید می کند پاوه - کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه پاوه گفت: آنچه جامعه ما را در آینده تهدید می کند تندروی و افراطی گری بویژه تندروی مذهبی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا ˈقادر قادریˈ روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش افزود: تندروی مذهبی قابل حذف شدن نیست بلکه باید تعدیل شود و برای این مهم نیاز به هوشیاری، آگاهی و تدبیر است.
وی در ادامه اظهار کرد: به فرموده قرآن وظیفه داریم مسائل و موارد مورد نیاز را در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی و اجتماعی یادآوری کنیم.
وی با اشاره به شعار سال ˈفرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: تحقق این شعار با برگزاری یک همایش و نشست ممکن نخواهد شد بلکه این مهم نیازمند تشکیل تیم کارشناسی متشکل از متخصصان اهل فن و متعهد است تا با آسیب شناسی و ریشه یابی مشکلات، با فکر و تدیبر در جهت پیشگیری، رفع و مقابله با آن ها تلاش کنند.
وی تاکید کرد: با ارائه برنامه باید زمینه را برای تحقق این شعار که راهکار حکیمانه مقام معظم رهبری برای عزت و اقتدار کشور است، فراهم کنیم.
فرماندار پاوه نیز ظرفیت این شهرستان را در زمینه های فرهنگی و مذهبی برای تشکیل تیم کارشناسی توانمند در راستای تحقق شعار مدنظر مقام معظم رهبری مطلوب دانست و بر تسریع در تشکیل این تیم تاکید کرد.
ˈحسین خدرویسیˈ از خدمات آموزش و پرورش و فرهنگیان خدوم در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران و اسکان میهمانان در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.
مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد مجموعه تحت امر خود در زمینه های مختلف علمی، تربیتی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی ارائه داد.
ˈسعدی فتاحیˈ تجلیل و قدردانی از 600 دانش آموز برتر در زمینه های قرآنی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، تجلیل و قدردانی از دانش آموزان برتر مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، دینی و ورزشی و برنامه ریزی آیین های سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری را از مهمترین برنامه های پیش روی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه بیان کرد.
748/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن