تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه زابل: حل سه مشکل سیستان را متحول می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفر رییس جمهوری به زابل/ امام جمعه زابل: حل سه مشکل سیستان را متحول می کند زاهدان-ایرنا- امام جمعه زابل در دیدار مردم سیستان با ریاست جمهوری گفت: حل سه مشکل و درخواست مردم، از سوی دولت تدبیر و امید منطقه سیستان را متحول و موجب پیشرفت و توسعه شمال و مرکز سیستان و بلوچستان می شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ˈکاظم طباطباییˈ روز چهارشنبه در اجتماع عظیم مردم سیستان (زابل، هامون، هیرمند، زهک و نیمروز) در ورزشگاه شهید طباطبائی با حضور دکتر روحانی گفت: مردم سیستان در حالی از مرزهای میهن اسلامی با چنگ و دندان دفاع و از نظام، مقام معظم رهبری و دولت حمایت می کنند که با سختی و خشکسالی های پی در پی چندین ساله رو به رو هستند.
وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان زابل مفتخر هستند که بیشترین آرا خود در انتخابات ریاست جمهوری را به آقای روحانی دادند.
وی اظهار داشت: با عنایت به اینکه منطقه سیستان در وضعیت بدی به سر می برد از محضر ریاست جمهوری سه در خواست برای بهتر شدن شرایط زیست و معاش مردم منطقه داریم.
وی ادامه داد: تبدیل سیستان به منطقه آزاد تجاری برای ایجاد توسعه و اشتغال پایدار منطقه و پیگیری مجدانه دیپلماسی برای نهادینه کردن حق آب تالاب هامون دو درخواست مردم از ریاست جمهوری است.
امام جمعه زابل گفت: حیات سیستان به تالاب هامون بستگی دارد و این در خواست مطالبه جدی مردم حق شناس سیستان است و صد البته تشکر از ریاست جمهوری دارند که در مذاکرات اخیر با رییس جمهور افغانستان بر این امر توصیه فرمودید که امروز تاثیر آن را درمنطقه شاهدیم.
حجت الاسلام طباطبایی اظهار داشت:: سومین درخواست انتقال آب از چاه نیمه بوسیله لوله به مزارع کشاورزی است که علمی ترین، منطقی ترین و بهترین روش خاتمه دادن به مشکلات چند صد ساله کشاورزی منطقه سیستان محسوب می شود.
وی افزود: اجرای این پروژه نه تنها باعث تحول سازنده منطقه می شود بلکه تغییر الگوی کشت، احیای باغات و سرسبزی دائمی زمین های کشاورزی را بدنبال خواهد داشت. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن