تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805135033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال توقف اعزام زائران ایرانی به عتبات در ایام برگزاری انتخابات عراق


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
احتمال توقف اعزام زائران ایرانی به عتبات در ایام برگزاری انتخابات عراق

احتمال توقف اعزام زائران ایرانی به عتبات در ایام برگزاری انتخابات عراق
مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت با اشاره به برگزاری انتخابات کشور عراق در دهم اردیبهشت از احتمال توقف موقت اعزام زائران ایرانی به عتبات خبر داد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی از احتمال توقف موقت اعزام زائران ایرانی به عتبات در ایام برگزاری انتخابات عراق خبر داد.

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات کشور عراق در ‌دهم اردیبهشت‌‌، احتمال توقف کوتاه مدت اعزام زائران ایرانی به عتبات از 5 و 6 اردیبهشت ‌به مدت 5 روز وجود دارد. که هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است و در صورت اعلام رسمی این خبر از سوی کشور عراق، اعزام زائران ایرانی در ایام انتخابات حدود 5 روز متوقف و پس از برگزاری انتخابات مجددا از سرگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: به زودی برنامه کاروان‌های اعزامی به عتبات را در زمان برگزاری انتخابات کشور عراق به دفاتر حج وزیارت استان‌ها و مدیران کاروان‌ها اعلام خواهیم کرد تا آن دسته از زائران عزیز که قصد دارند در این ایام به عتبات اعزام شوند در جریان برنامه سفر خود قرار ‌گیرند.

مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت با بیان اینکه اعزام زائران به سامرا همچنان ممنوع است، تصریح کرد: در حال بررسی هستیم که در صورت فراهم‌شدن امنیت زائران از سوی کشور عراق، اعزام زائران به سامرا نیز از سرگرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: البته به دلیل برگزاری انتخابات کشور عراق، اعزام زائران به سامرا همچنان ممکن نیست، اما احتمال دارد پس از انتخابات این موضوع مورد بررسی بیشتری قرار گیرد و این مشکل برطرف شود.

نظافتی همچنین به سفر دریایی زائران به عتبات اشاره کرد و گفت: اخیرا برخی اخبار از اعزام دریایی زائران به عتبات منتشر شده است که این خبر واقعیت ندارد و این اعزام‌ها از سوی سازمان حج وزیارت صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: در روزهای اخیر سازمان کشتیرانی اعلام کرده است که به منظور ارائه خدمات بیشتر به مسافران خود، سفر دریایی به عراق را انجام می‌دهد که این سفر برای تجار و مسافران عادی است و هیچ ارتباطی با اعزام زائران به عتبات ندارد.

مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت از برنامه اعزام دریایی زائران به عتبات استقبال کرد و ادامه داد: البته این موضوع در حال بررسی است و هفته آینده با مسئولان سازمان کشتیرانی جلسه‌ای در همین زمینه خواهیم داشت تا شیوه اعزام و نحوه اعزام زائران از طریق راه دریایی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی یادآور شد: باتوجه به محدودبودن راه‌های هوایی و زمینی در مناسبت‌های ویژه همچون عیدنوروز، اربعین و عرفه جهت اعزام زائران به عتبات، اعزام از طریق راه دریایی گزینه مناسبی است که اگر به نتیجه رسیدیم و همچنین در شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری به تصویب رسید، اعزام از طریق راه دریایی را نیز آغاز خواهیم کرد.

نظافتی در بخش دیگری از سخنان خود از نام‌نویسی دور جدید اعزام به عتبات در خرداد ماه خبر داد و افزود: در حال حاضر اعزام زائران تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و از خرداد ماه برای دوره تابستانی نام‌نویسی جدیدی را خواهیم داشت.




1393/1/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن