تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805170966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ منفی استاندار کرمانشاه به خواست احزاب اصلاح طلب/ رضایی: تابع بخشنامه دولت هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه
پاسخ منفی استاندار کرمانشاه به خواست احزاب اصلاح طلب/ رضایی: تابع بخشنامه دولت هستیم
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نشست استاندار کرمانشاه و معاون سیاسی استانداری با احزاب اصلاح طلب استان برگزار شد که طی آن نمایندگان احزاب اصلاح طلب دغدغه خود در خصوص برخی انتصابات را اعلام و استاندار کرمانشاه نیز مدیریت ارشد استان را تابع برنامه ها و بخشنامه های دولت عنوان کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه نشستی تحت عنوان هم اندیشی احزاب اصلاح طلب استان کرمانشاه با استاندار و معاون سیاسی استاندار تا پاسی از شب در محل سالن جلسات استاندار برگزار شد. جلسه ای که بنا به گفته سخنگویان و دبیران برخی از این احزاب برای حل و فصل برخی اختلاف نظر ها برگزار شد اما پس از این نشست حاضرین بدون کسب نتیجه خاصی جلسه را ترک کردند. بر اساس این گزارش دقایقی قبل و با تأخیر نسبت به زمان برگزاری نشست، پورتال استانداری کرمانشاه روایت خود این جلسه و سخنان استاندار کرمانشاه را روی خروجی خود قرار داد. موضوعی که در خبر روابط عمومی استانداری کرمانشاه مشخص است دغدغه احزاب اصلاح طلب از برخی انتصابات و پاسخ استاندار کرمانشاه است. رضایی بابادی در این رابطه اعلام کرده است: در انتخاب و عزل و نصب های مدیریتی دولت تدبیر و امید در استان تابع بخشنامه ها و قوانین دولت و وزارت کشور هستیم. در انتخاب و عزل و نصب ها در کرمانشاه تابع بخشنامه های دولت هستیم به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه شامگاه چهارشنبه در نشست با احزاب اصلاح طلب استان که با حضور معاونین استانداری و همچنین مشاور عالی و مدیر کل حوزه استاندار در محل سالن جلسات استانداری بر گزار شد افزود: مطمئنا در جهت توسعه و بهبود شرایط استان از کلیه ظرفیت ها و توانمندی های جامعه مدیریتی بهره و استفاده خواهیم برد. وی تصریح کرد: در انتخاب و عزل و نصب های مدیریتی دولت تدبیر و امید در استان تابع بخشنامه ها و قوانین دولت محترم و وزارت کشور هستیم. رضایی همچنین یادآور شد: برنامه ریزی ها و استراتژی های خوبی در جهت توسعه اقتصادی استان در حال انجام و پپیگیری می باشد که تاکنون به منظور تحقق این موضوع با گروه های سرمایه گذار زیادی در استان در حال توافق هستیم که با اجرای این برنامه ها بتوانیم توسعه استان را بیش از پیش محقق سازیم. همچنین در این نشست آیت آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری از برنامه و تدوین سند توسعه استان خبرداد و گفت: در جهت پویا کردن سازمان های مردم نهاد استان که در فعال کردن توسعه اجتماعی سیاسی و فرهنگی استان اثر گذار باشند اقدامات خوبی در حال انجام است. شایان ذکر است در این نشست نمایندگان احزاب اصلاح طلب استان به بیان دغدغه های  خود در خصوص مسائلی نظیر انتصابات پرداختند که آقایان رضایی بابادی استاندار و آزرمی معاون سیاسی و امنیتی ضمن استقبال از طرح شفاف مطالب در خصوص مباحث مطروحه توضیحاتی را ارائه کردند.


۱۳۹۳/۱/۲۸ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن