تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805274229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت هزار و 800 تیم پستی سیارکشور درهدفمندی یارانه ها شرکت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفت هزار و 800 تیم پستی سیارکشور درهدفمندی یارانه ها شرکت دارند بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در اجرای مرحله دوم طرح هدفمند سازی یارانه ها هفت هزار و 800 تیم پستی در سراسر کشور در ثبت نام کردن مردم در نقاط فاقد شبکه اینترنت مشارکت دارند.


به گزارش ایرنا، حسین مهری روز پنجشنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: 30هزار واحد ثابت و سیار پستی در مرحله دوم ثبت نام هدفمندی یارانه ها فعال هستند.
وی اضافه کرد: ثبت نام هدفمندی یارانه ها در10هزار روستا از طریق دفتر ICT روستایی و در 51 هزار روستای دیگر به صورت دستی اجرا می شود.
مهری ادامه داد: در شهرها نیز یکهزار و453 دفتر پستی و هشت هزار و240 دفتر پیشخوان خدمات دولت به صورت آنلاین ثبت نام حضوری یارانه ها را انجام می دهند و علاوه براین مقرر شده در صورت نیاز فرم فیزیکی نیز در شهرها توزیع شود.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به این که خدمات پستی در استان بوشهر به نحو مطلوب انجام می شود تصریح کرد: خرید اینترنتی دراستان بوشهر پیشتاز است به گونه ای که روستاهای استان بوشهر پارسال در خرید اینترنتی مقام نخست کشور را کسب کردند.
مهری گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای توسعه خدمات دولت الکترونیک در استان بوشهر شرکت پست آمادگی اجرای طرح همسان سازی کد پستی را دارد.
وی تاکید کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم در ابعاد گوناگون می توان این طرح همسان سازی آدرس پستی را در استان بوشهر به عنوان پایلوت در کشوراجرایی کرد.
استاندار بوشهرگفت: برای سرعت بخشی در ارایه خدمات به مردم آدرس همه هم استانی ها از طریق کد پستی همسان سازی شده که با اجرایی شدن این طرح، مرسولات و خدمات گوناگون از طریق کد پستی واحد اجرا می شود.
مصطفی سالاری اظهارکرد: امروز خدمات گوناگون از طریق خریدهای الکترونیکی و اینترنتی صورت می گیرد ولی باید خدمات ارسال مرسولات پستی سرعت بخشی شود.
وی بیان کرد: سرعت بخشی در ارسال مرسولات سبب کاهش اتلاف وقت و استفاده بهینه از اوقات می شود افزود:
سرمایه گذاری بیشتر دراین امر از بروز بسیاری از گرفتاری هایی که در بدنه دستگاه ها قرار دارد جلوگیری می کند.
استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر برای سرعت بخشی در ارسال مرسولات و افزایش خدمات در بخش های مختلف طرح همسان سازی آدرس پستی از طریق کد پستی تدوین و آماده اجراست.
سالاری گفت: با توجه به تدوین طرح همسان سازی کد پستی دراستان و فراهم بودن زیرساخت های لازم در ابعاد گوناگون می توان این طرح را در استان بوشهر به عنوان پایلوت اجریی کرد.
وی گفت: نقشه استان بوشهر در ابعاد دو و سه بعدی تهیه و تدوین شده و از این طریق می توان طرح های پستی در این استان را اجرایی کرد.
استاندار بوشهرافزود: سامانه ارزیابی آمایش و رصد توسعه ساترا برای هماهنگی در توسعه همه جانبه استان دراداره های شهرهای مختلف استان بوشهر استقرار یافته است.
سالاری اظهارکرد: با امکاناتی که فراهم است سامانه جدیدی در دست تهیه است که با استفاده از نقشه سه بعدی استان بوشهر اطلاعات درخواستی در زمینه های مختلف مشخص و درسامانه طراحی و همه آدرس ها به یک آدرس واحد تبدیل شود.
وی گفت: با ایجاد این سامانه که در کوتاه ترین زمان در استان بوشهر اجرایی خواهد شد همه خدمات که از طریق یک کدپستی قابل شناسایی هستند و به افراد مورد نظر ارایه می شود. ک/2
629/539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن