تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806560331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاق تاریخی که سرمربی والیبال ایران در ایتالیا رقم زد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اتفاق تاریخی که سرمربی والیبال ایران در ایتالیا رقم زد
اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم والیبال پروجا با کسب پیروزی در بازی چهارم از رقابت‌های پلی آف مقابل تیم پیاچنتزا باز هم معادلات را بر هم ریخت.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم والیبال پروجا به سرمربیگری کواچ در بازی مقابل تیم پیاچنتزا در بازی چهارم از رقابت‌های پلی آف والیبال سری A ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده و تکلیف فینالیست این بازی را  به مسابقه پنجم موکول کرد. این مسابقه که در شرایطی کاملا خاص برگزار شد هیجان وصف ناپذیری را برای باشگاه پروجا به همراه داشت.
 فقط بیش از شش هزار نفر در این مسابقه در سالن اوانجلستی حضور یافتند و رکورد تازه‌ای را از این منظر به ثبت رساندند. رکوردی که هرگز در گذشته برای این باشگاه و با حضور این تعداد تماشاچی به ثبت رسیده بود. منابع خبری در ایتالیا اعلام کردند که دریایی از جمعیت برای حمایت کواچ و تیمش راهی سالن بازی شده بودند!!






این مسابقه با استرس بسیار زیاد سرمربی تیم والیبال پروجا آغاز شد. او در همان ابتدای بازی دو بار درخواست کنترل ویدو چک را از داور مسابقه کرد ناگفته نماند. که بازیکنان تیم پیاچنتزا با وجود فشار بسیار بالای هواداران حریف شروع بسیار خوبی داشتند و با نوع عملکردشان توانستند دردسرهای فراوانی برای پروجا ایجاد کنند .
در این میان عکس العمل والیبالیست‌های پروجا بسیار خوب و قابل توجه بود و تیم میزبان از همان ابتدای بازی برتری خود را به نمایش گذاشت و همین موضوع باعث نگرانی مونتی سرمربی تیم پیاچنتزا شد و او را تحت فشار قرار داد تا لروکس را به جای وتوری که طبق آمار و ارقام ست نخست 36 درصد در حمله مقابل حریف موفق بود وارد زمین کند ولی این تعویض فایده‌ای برای سرمربی پیاچنتزا به همراه نداشت و سرانجام ست نخست بازی بانتیجه 25 بر20 به نفع تیم پروجا پایان یافت.






در ست دوم تیم پروجا نتوانست با همان شیوه‌ای که در ست اول بازی از خود به نمایش گذاشت پیش رود و آن شرایط را در مقابل حریف تکرار کند به همین دلیل وتوری از فضای بیشتری برخوردار شد و توانست در این ست 8 امتیاز برای تیمش کسب کند. عملکرد سیمون هم در این ست قابل توجه بود و او توانست خیلی خوب جبران ست اول بازی را برای تیمش کرده و این ست را با اختلاف 8 امتیاز و با نتیجه 25 بر 18 به نفع تیم خود به پایان ببرد.
 اما هیجان مسابقه به همین جا ختم نشد زیرا در ست سوم بازی در حالی که پائولوچی جایگزین متیچ در ترکیب اصلی تیم شده بود توانست در مقابل ضربات دچکو بسیار موفق حرکت کرده و بازی را به نفع تیمش ولی با اختلاف امتیاز بسیار کم پیش ببرد. این ست از مسابقه شبیه به یک فینال کاملا متعادل و برابر بود و تنها در یک موقعیت درست در جایی که نتیجه 17 بر 14 شد تیم پروجا توانست کمی فاصله‌اش را با حریف افزایش دهد که این فاصله هم در نتیجه ضربه کالیبردابه خارج از زمین پروجا که به تایید ویدئوچک هم رسید، ایجاد شد.ولی سرانجام با فشار و استرس فراوان هر دو تیم این ست با نتیجه 25 بر 23 به نفع پروجا پایان گرفت.






ست چهارم از هما ابتدای بازی با حفظ تعادل درعملکرد هر دو تیم دنبال شد و تا زمانی که بازی با نتیجه تساوی 14 بر 14در ح-ال برگزاری بود، اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه کالیبردا بازیکن تیم پیاچنتزا مصدوم شد و پاپی جایگزین وی در زمین گردید و با حضورش توانست برتری قابل توجه تیم پیاچنتزا را دراین ست به نمایش بگذارد.

در ست پنجم مسابقه هم تیم پروجا به کمک عملکرد موفق بوتی و دفاع قابل توجه فانولی از حریف جلو افتاد و از همان ابتدا بازی با نتیجه 4 بر 1 به نفع پروجا دنبال شد.
درادامه بازی هم پتریچ با کار خارق العاده‌اش توانست فاصله سه امتیازی تیمش در مقابل پیاچنتزا را حفظ کرده و ضربه ویوویچ کافی بود تا امتیاز 8 بر 4 به نفع پروجا به ثبت رسیده و جمعیت ازشادی منفجر شود.






درادامه هم همکاری پائولوچی، بارنه، و توری و درنهایت پتریچ ،ست پنجم را برای پروجا با نتیجه 15 بر 8 به پایان برده و سرانجام این بازی با نتیجه کلی 3 بر 2 به نفع شاگردان کواچ به پایان رسید تا سریال مسابقات پلی آف به مسابقه پنجم کشیده شود.

این مسابقه که با حضور سیرچی رئیس باشگاه پروجا و حمایت عیجیب هواداران پروجا برگزار شد به نوشته رسانه های خبری درایتالیا شایستگی‌های کواچ و شاگردانش را خیلی خوب نشان داده و ثابت کرد که روحیه جنگنده بازیکنان پروجا کار را برای تیم پیاچنتزا در بازی پنجم بسیار سخت خواهد کرد.

نحوه کاری کواچ و تعویضهایش هم از چشم کارشناسان دور نماند و آنها او را یک سرمربی بسیار دقیق و پرجرات قلمداد کرد و اعلام کردند که استفاده از پائولوچی و در ادامه فانولی، شرایط را برای پیروزی دراین مسابقه برای پروجا فراهم کرد.






فابیو فانولی بازیکن تیم پروجا در پایان این مسابقه حساس گفت: با جمعیتی که در سالن بازی حضور یافته بودند ما تحت هیچ عنوان نمی‌توانستیم بازی را واگذار کرده و بازنده میدان شویم. من هرگز چنین جمعیتی را درمسابقات خود ندیده بودم و حضور این هواداران نه تنها ازیک طرف خوب بود بلکه از طرفی دیگر احساس مسئولیت سنگینی را برایمان ایجاد می کرد.
این مسابقه درمقابل یک حریف بسیار پرقدرت به یک جنگ بزرگ برایمان تبدیل شده بود ولی خواست ما برای کسب پیروزی باعث شد تا نتیجه به نفعمان پایان پذیرد.ما برای بازی پنجم آماده می شویم ولی درحال حاضر نمی توانیم اظهار نظردقیقی دراین رابطه داشته باشم زیرا همیشه زمین بازی و شرایط آن تعیین کننده اصلی پیروز میدان است.

لوکا تنکاتی بازیکن تیم پیاچنتزا هم بعد از شکست تیمش در بازی چهارم از رقابتهای پلی اف گفت: در این مسابقه پروجا برتری خود را دوباره به نمایش گذاشته و برآن تاکید کرد. هر چند که همگی از قبل می‌دانستیم که پروجا یک تیم خارق العاده است و ما مسیر بسیار سختی در پیش روی خواهیم داشت.بازی پنجم درخانه پیاچنتزا برگزار خواهد شد و این موضوع امتیاز کمی برایمان محسوب می شود که میتواند شرایط را برای کسب پیروزی درمقابل پروجا کمی به نفع ما تغییر دهد.

انتهای پیام/
9-







تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن