تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می تواند در تصمیم سازی های مسوولان کشور موثر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایرنا می تواند در تصمیم سازی های مسوولان کشور موثر باشد قزوین - ایرنا- استاندار قزوین گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی می تواند در تصمیم گیری و تصمیم سازی های مسوولان نظام نقش ایفا کند.


ˈ مرتضی روزبه ˈ روز چهارشنبه در دیدار با قائم مقام سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ایرنا یکی از بازوهای توانمند حوزه خبری دولت و نظام است و در معرفی ظرفیت های مناطق مختلف کشور رسالتی سنگین بر دوش دارد.
وی اظهارکرد: اگر می خواهیم از اقتصاد مبتنی بر نفت رهایی یافته و اقتصاد کشور را بر مزیت های نسبی خود استوار سازیم، باید ظرفیت های مناطق مختلف کشور را بشناسیم.
روزبه با اشاره به ظرفیت های استان قزوین خاطرنشان کرد: این استان در تولید زیتون، انگور و پسته بسیار توانمند است و بستر تحقق رهنمود مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی را می توان در قزوین جست وجو کرد.
وی اضافه کرد: باید تولیدات کشاورزی صادرات محور، جایگزین نفت شود و اهمیت تولید زیتون، انگور و پسته در استان قزوین کمتر از مناطق نفت خیز نیست.
استاندار قزوین اظهار کرد: باید ظرفیت های هر یک از مناطق کشور با تثبیت حوزه های مدیریتی، پرهیز از تمرکزگرایی و با نگاه توانمندسازی مناطق شناسایی و شناسانده شود.
روزبه اضافه کرد: این رسالتی است که متوجه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه نظام می باشد و می تواند در این راه هدفمندانه گام بردارد.
در این دیدار معاون خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در دوره جدید باتوجه به سیاست های خبری، به دنبال تولید اخبار هدفمند، هوشمند، موثر برای اصلاح امور مردم و کشور هستیم.
ˈمسعود نوریˈ افزود: یکی از سیاست های ویژه این خبرگزاری در حوزه اخبار داخلی محوریت دادن به مردم و بیان مشکلات آنان است.
وی ادامه داد: ایرنا با بهره گیری از ظرفیت گسترده خود در انعکاس مطالبات مردم، سعی خواهد کرد تا در راهبردها و تصمیم گیری های مدیران ارشد برای توسعه کشور نقش مهمی ایفا کند.
نوری خاطرنشان کرد: مراکز خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی باید در کنار تولیدات ملی، توجه ویژه به اخبار استانی داشته و برش کوچک تری از خبرگزاری کشوری در استان باشند.
وی با تشریح خروجی های مختلف ایرنا گفت: به لحاظ همین مزیت، بسیاری از اخباری که سایر رسانه ها نمی توانند منعکس کنند خبرگزاری جمهوری اسلامی می تواند با سطح بندی و طبقه بندی مختلف پوشش دهد.
معاون خبر ایرنا تاکید کرد: مسوولان باید مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی در استانها را امین، کمک کار و زبان گویای خود بدانند و روی موضوعات و دغدغه های اصلی استان خود کار کنند.
در پایان ، استاندار قزوین از بخش های مختلف و گروه های خبری دیدن کرد.
استاندار قزوین صبح چهارشنبه با حضور در روزنامه ایران، با خط ارتباطی تلفنی پاسخگوی پرسش های مردم استان قزوین بود و پس از بازدید از تحریریه آن با ˈمحمدتقی روغنی هاˈ مدیر مسوول روزنامه ایران دیدار کرد.
614/ 684
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن