تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر کوتاه از شهرستان های املش و آستانه اشرفیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر کوتاه از شهرستان های املش و آستانه اشرفیه رشت - ایرنا - رییس اداره محیط زیست شهرستان املش از رهاسازی یک جغد کوچک (مرغ حق) و یک قرقاول پس از تیمار به دامان طبیعت خبر داد.


ˈعباس ملکیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرندگان یادشده از پرندگان مورد حمایت هستند و پس از تیمار در زیستگاه مورد پذیرش آنها در مسیر ارتباطی منطقه تابستان نشین رها شدند.
وی اظهار کرد: قرقاول و جغد رهاشده، در نوروز امسال توسط دوشهروند املشی یافته و تحویل کارکنان اداره محیط زیست املش شده بودند.
****
عصر خاطره با عنوان یادمان شهید کامران حلوایی در آستانه اشرفیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، این آئین معنوی عصر چهارشنبه با همکاری خانواده های معظم شهداء، هیأت امنا حرم مطهر، همرزمان و همسنگران شهید حلوایی در محل حسینیه آل محمد (ص) حرم آقاسلطان سید جلال الدین اشرف (ع) برگزار شد.
در این آیین که با حضور فرماندار ، جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد؛ خواهر و برادر شهید حلوایی به بیان گوشه هایی از خاطرات این شهید والامقام پرداختند.
شهید کامران حلوایی در سال 1341 چشم به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس در عملیات محرم در راه پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب به مقام والای شهادت دست یافت.
شهرستان آستانه اشرفیه 420 شهید والامقام را تقدیم آرمان های انقلاب و نظام مقدس کرده است.ک/2
7291/1881/7287
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن